Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Titanium droom bikepacking machine (interesse peiling) - Forum Wereldfietser

Titanium droom bikepacking machine (interesse peiling)

Vanwege rugklachten (hernia) ben ik me aan het orienteren op een meer tour georienteerde trekking fiets.

Daarom gaat mijn geliefde titanium bikepacking machine in de verkoop. Het betreft een top off the line fiets met alleen maar de hoogste high end specs. Dit is echt een fiets voor het leven!
  • Titanium Travers Angus frame specifek met Rohloff dropouts, dat tot 29+ banden / wielen set aan kan
  • Bij Handgespaakt.NL custom gebouwde wielset met Rohloff naaf en SON 28 boost naaf. Voorzien van de beste DT swiss EX471 velgen en spaken.
  • Allernieuwste Gates CDX riem en tandwielen (inclusief extra reserve riem) (beide nog geen 1000 km gereden)
  • Shimano XT remmen
  • Shimano XT klikpedalen
  • RockShox SID boost voorvork (met lockout los erbij)
  • Speciaal bikepacking stuur voorzien van Brooks stuurlint, de Surly Moloko
  • Ergon biokurk handvaten
  • Thomson Elite zadelpen
  • Brooks B17 zadel met tinanium rails
  • Tubus achterdrager
Recentelijk onderhoud gehad;
  • nieuwe Rohloff shifter kabels
  • nieuwe belt drive geinstalleerd
Erbij krijg je ook nog:
  • Originele carbon stuur
  • Originele carbon zadelpen
Eventueel extra erbij de te krijgen in overleg;
  • Complete set Ortlieb bikepacking tassen (handlebar rol, gravel set achteren, framebag)
  • Forumslader Pro externe USB lader (de allernieuwste met grote bufferaccu's) voor probleemloze stroom tijdens off grid ritten)

    Eventueel omzetten van eigen zadel is geen probleem, het liefst houd ik de B17 zelf, omdat deze redelijk is ingereden naar mijn postuur.

    Het het betreft een medium frame maat, zelf ben ik 1.78m

    Richtprijs: 5.500 euro.

    Reactie graag via PB.
    Fiets is te bewonderen in de buurt van Sittard, Limburg.

    Foto's: https://photos.app.goo.gl/WbcNmPogNFVYQtHq6
Drie jaar geleden was ie nog €2000 goedkoper. Remt XT zó veel beter dan Hope?

https://www.mountainbike.nl/forum/viewt ... p?t=139246
Deze fiets lijkt idd er op; echter het betreft hier alleen het zelfde frame. Voor de rest is het een totaal andere fiets;
- vering
- Rohloff / Son combi
- nieuwste Gates CDX met nieuwe lockring
- ect ect
Blijft een fraaie fiets, ook in z'n nieuwe gedaante (-:

Kun je niet met een andere stuurpen en/of stuur een houding vinden waar je geen last van hebt met je rug? Misschien naar een set bredere banden of zelfs weer terug naar 29x3.0 om daar nog wat comfort uit te halen?

En mocht je de Forumslader apart verkopen, graag een pb'tje :)

Grandonneur schreef:
wo 16 jun, 2021 12:54
Remt XT zó veel beter dan Hope?
Remt vooral anders. Ieder zo z'n voorkeuren.
Ondertussen dus idd al een keer deze fiets verkocht en daarna nog eens een nieuw frame uitgebouwd, scherp gezien :).
Echter ik heb nu recentelijk een week door de Schwarzwald gebikepacked en merk dat mijn rug dit echt niet meer fijn vind. Vandaar de mogelijke switch naar een Santos Travelmaster 3+ ;)
Kan de foto's niet laden op de telefoon. Specs klinken erg goed overigens 😀
BikepackingTurtle schreef:
wo 16 jun, 2021 13:08
Ondertussen dus idd al een keer deze fiets verkocht en daarna nog eens een nieuw frame uitgebouwd, scherp gezien :).
Echter ik heb nu recentelijk een week door de Schwarzwald gebikepacked en merk dat mijn rug dit echt niet meer fijn vind. Vandaar de mogelijke switch naar een Santos Travelmaster 3+ ;)
Even o/t maar Santossen zijn ook best lang voor hun hoogte, net zoals VSF, als je wat meer rechtop wil zitten zou ik de Gaastra Fyts of Avaghon S28 aan willen raden.
Fedor schreef:
wo 16 jun, 2021 17:21
Kan de foto's niet laden op de telefoon. Specs klinken erg goed overigens 😀
Hetzelfde op een pc. Moet ik inloggen op google. Ja doei.
Ik kan ze gewoon zien, met PC, Firefox met privacy-instellingen op streng.
Gelukkig kun je hier op het forum gewoon foto's uploaden als bijlage van je forumpost. Ik heb er alvast eentje gedaan:

IMG_1141.jpg
En ondertussen blijft de advertentie gewoon bovenaan staan met al die reacties ;)
Als ik moderator was kreeg je nu een waarschuwing wegens schending van de auteurswet, tenzij je toestemming hebt van de fotograaf natuurlijk. Maar ik heb al vaker gezegd dat het goed is dat ik geen moderator ben hier. :D
Ach, gelukkig is het in het belang van de fotograaf (=verkoper? ;) )
Voor zover ik weet mag het zo wel: een link naar de bron zichtbaar gemaakt op dit forum. Wie kan het zien?
Afbeelding
Ik zie een fiets die stil staat. Wat is er zo bijzonder?
BikepackingTurtle schreef:Dit is echt een fiets voor het leven!
Dus begrijp ik niet waarom je verkoopt.
Leon schreef:
wo 16 jun, 2021 19:21
Voor zover ik weet mag het zo wel: een link naar de bron zichtbaar gemaakt op dit forum. Wie kan het zien?

Loud and clear, hoe doe je die acceptabele omweg voor plaatjes van het web plukken? Vaak best handig om tekst te ondersteunen namelijk.
Het ligt aan je platform en browser maar meestal is het iets als "alleen afbeelding tonen", "afbeeldingskoppeling kopiëren" en tegenwoordig moet het soms via "afbeelding openen in nieuw tabblad". Het komt er op neer dat je de directe URL van het plaatje krijgt. Die plak je in het forumbericht. Eventueel moet je alles na ".jpg" verwijderen. Daarna afbeeldingstags eromheen en testen. Soms werkt het ook gewoon niet. Deze keer was ik ook wat verbaasf dat het wel werkt.
BikepackingTurtle schreef:
wo 16 jun, 2021 13:08
Ondertussen dus idd al een keer deze fiets verkocht en daarna nog eens een nieuw frame uitgebouwd, scherp gezien :).
Echter ik heb nu recentelijk een week door de Schwarzwald gebikepacked en merk dat mijn rug dit echt niet meer fijn vind. Vandaar de mogelijke switch naar een Santos Travelmaster 3+ ;)
Ik snap je opmerking niet... je hebt de fiets al eens verkocht, en nu doe je dat nog eens?

Overigens... ik snap niet waarom die prijs zo hoog moet liggen.
Het mag dan nog een topfiets zijn, het blijft een tweedehandsfiets.
Ik weet niet of mensen die 5000€+ aan een fiets willen uitgeven bereid zijn om dan een tweedehands fiets te kiezen.
Ik zou in elk geval gaan voor iets nieuw, en laat ons eerlijk zijn, voor 5000€ vind ik een nieuwe topfiets.
Blackbelt schreef:
do 17 jun, 2021 09:26


Overigens... ik snap niet waarom die prijs zo hoog moet liggen.
vraag en aanbod en wat de gek ervoor geeft toch? Vragen staat vrij.

Als ik dit bedrag zou willen besteden, zou een dergelijke tweedehands fiets echt wel een optie zijn.
Jurr schreef:
wo 16 jun, 2021 19:18
Gelukkig kun je hier op het forum gewoon foto's uploaden als bijlage van je forumpost. Ik heb er alvast eentje gedaan:


IMG_1141.jpg

En ondertussen blijft de advertentie gewoon bovenaan staan met al die reacties ;)
Dank je voor de hulp!
En bij deze dus toegestaan als eigenaar van de foto en fiets :)