Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Santos Travelmaster 3+ Pinion, Schijfrem, 57 cm - Forum Wereldfietser

Santos Travelmaster 3+ Pinion, Schijfrem, 57 cm

Te koop: Santos Travelmaster 3+

https://link.marktplaats.nl/m1715273083 ... nt=app_ios

Na 1 jaar en 2400km ben ik er achter gekomen dat ik liever een andere setup verkies. Daarom verkoop ik de fiets.

De fiets heeft de volgende eigenschappen:
- frame van 57 inch
- SON-SL naafdynamo + SON-koplamp
- Santos Travelrack, gemaakt door Tubus-
- Abus Ringslot (2 sleutels)
- USB-oplader van Forumslader (laadt vanaf 7kmh)
- Brooks B17 imperial zadel (500km)
- Pinion p1.18 (18 versnellingen dus)
- Gates CDX Carbon belt drive
- Schijfremmen (203mm) van Hope Tech3-V4
- Shimano XT combi-pedalen
- Schwalbe Almotion Marathon banden

Ik heb nog geen enkel probleem ervaren met de fiets. De Hope remmen doen het perfect en de Pinion schakelt soepel. De fiets heeft wel lakschade op beide voorvorken (zie foto’s op marktplaats).
Edit 10-6-2021: De lakschade wordt momenteel volledig hersteld/opnieuw gespoten door Santos. Na herstel kan de fiets geleverd worden.

Ik bied de fiets aan voor €5485,00. Hopelijk kan ik iemand anders er blij mee maken.
(De fiets is gekocht in mei 2020 voor €7485,00)

Bijlagen

Fietsert7 schreef:
wo 09 jun, 2021 13:03

- frame van 57 inch
Dat zullen centimeters zijn. Scheelt een factor 2.54 ;)

En nu kan men op dit forum kiezen tussen een te koop staande Rohloff 3+ en een Pinion 3+ ;)

Fraaie fiets trouwens!
Jurr schreef:
wo 09 jun, 2021 15:00
Fietsert7 schreef:
wo 09 jun, 2021 13:03

- frame van 57 inch
Dat zullen centimeters zijn. Scheelt een factor 2.54 ;)

En nu kan men op dit forum kiezen tussen een te koop staande Rohloff 3+ en een Pinion 3+ ;)

Fraaie fiets trouwens!
Haha oeps, merci Jurr, heb het aangepast :)
Ben wel benieuwd voor welke setup je nu zal gaan als deze fraaie fiets niet toereikend (voor jou) genoeg is :)

[edit]: Op MP zie ik "gravelbike met minder bagage", ook voor een derailleur dan?
Fedor schreef:
wo 09 jun, 2021 18:54
Ben wel benieuwd voor welke setup je nu zal gaan als deze fraaie fiets niet toereikend (voor jou) genoeg is :)

[edit]: Op MP zie ik "gravelbike met minder bagage", ook voor een derailleur dan?
Yep, met een derailleur :)
De fiets is verkocht, dus hier mag een slotje op.