Additionally, paste this code immediately after the opening tag: te koop: lichtgewicht slaapmatje Sea to Summit - Forum Wereldfietser

te koop: lichtgewicht slaapmatje Sea to Summit

Slechts 3x op geslapen, blijkt te dun voor mij als zijslaper.

Sea to Summit Ultralight regular slaapmatje

vraagprijs: €90

https://www.bever.nl/p/sea-to-summit-ul ... colour=736

Productdetails

Compact mee te nemen
Ideaal tijdens trektochten en fietsvakanties
Inclusief opbergzak

Productomschrijving

De Ultra Light slaapmat van Sea To Summit heeft een enkele laag van medium Air Sprung Cells om je de lichtste en kleinste pak-volume matras te geven, zonder in te leveren op comfort. Deze mat is ideaal wanneer je licht en snel wilt reizen, waarbij een goede nachtrust essentieel is voor de volgende dag vol avontuur.

In tegenstelling tot de gewone tussenschotconstructie zijn de Sea to Summit slaapmatten gemaakt door gebruikmaking van een punt-las patroon. Door deze technologie weet Sea to Summit een groot oppervlak te creëren van luchtcellen die met elkaar in verbinding staan: “Air Sprung Cells”. Ze werken eigenlijk hetzelfde als een pocket matras. Iedere cel kan dan onafhankelijk naar de vorm van je lichaam veranderen, waardoor het zachter en veel comfortabeler aanvoelt en de druk veel beter kan worden verdeeld.

Voor het opblazen en laten leeglopen heeft Sea to Summit een multi functioneel ventiel ontwikkeld. Het ventiel integreert een inlaatopening met een ventiel wat luchtuitstroom voorkomt voordat je het ventiel afsluit. Tevens zit er een fijne afstelmogelijkheid in om de juiste hoeveelheid lucht te regelen in één compact zeer dun geheel.

R-waarde volgens de nieuwe ASTM FF3340 standaard: 1.1
Producteigenschappen

Afmetingen verpakking (cm): 17 x 8
Isolatie (R-waarde): 1,1
Gewicht (g): 395
Dikte (cm): 5
Afmetingen (cm): 183 x 55 x 5
Type slaapmatten: Luchtmatrassen
Isolatie: Synthetische vezel
Hoi Kaatje,
Vanwege bike packing Alpen Lijkt me jou matje goed idee.
Waar woon je?
Dan kom em ophalen,
Vr
Groet Jopi Floor,
Utrecht
Hoi Jopi Floor,

Ik heb u een pb gestuurd.

Groetjes karin
Jopi,

Ik weet niet of u mijn pb's wel heeft ontvangen (staan in postvak uit)

*Emailadres verwijderd*

Groetjes Karin
KaatjeVerkade schreef:
do 24 jun, 2021 16:56

Ik weet niet of u mijn pb's wel heeft ontvangen (staan in postvak uit)
Daar blijven ze staan tot ze gelezen zijn door de ontvanger. Zodra een bericht gelezen is komt het in de map 'verzonden berichten'.

KaatjeVerkade schreef:
do 24 jun, 2021 16:56

U mag mij ook wel een mailtje sturen op

[...]
Dat kan dan weer beter per PB, de spamfabrieken lezen ook mee op openbare fora. Als je je mailadres zo open en bloot neerzet kun je daar nog jarenlang plezier van hebben in spamaanbod...