Additionally, paste this code immediately after the opening tag: OTG micro-USB male / USB female - (micro)SD - Forum Wereldfietser

OTG micro-USB male / USB female - (micro)SD

Juist, het online bestellen; dan moet ik natuurlijk wel even goed kijken welke ingang mijn telefoon heeft. Ik heb een UBS-C
Besteld (en net geleverd) heb ik een male-micro UBS. En dat past niet. Wel de verpakking niet zo netjes opengemaakt.

Dus, teab een gloednieuwe OTG voor een apparaat met mirco-usb, Er passen kleine en grote SD kaartjes in en een USB-stick. Laat maar weten via PB als je er belangstelling voor hebt.

https://www.allekabels.nl/usb-otg-kabel ... lezer.html
Prima service bij de winkel, ik belde net om te informeren of ik het ding met een ietswat beschadigd doosje kon ruilen.
Als aanbod kreeg ik retourneren (met kosten voor mij voor het opsturen, logisch) of een korting op het volgende product, en het ding houden want dan ook geen handelingskosten aan hun kant.

Daarmee kan ik een op mijn telefoon passende OTG cardreader bestellen en is deze (waar ik hierboven over schrijf) voor diegene die m kan gebruiken. PB graag even als je een micro-USB reader wilt hebben, dan komt dit ding niet op de vuilstort.