Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Idworx oPinion Neodrives electrische heren fiets te koop - Forum Wereldfietser

Idworx oPinion Neodrives electrische heren fiets te koop

Beste Allemaal, deze Idworx gebruik ik voor woon-werk verkeer. Of nou, gebruikte ik. Sinds april vorig jaar staat ‘ie veelal stil en door verhuizing van mijn werkadres zal dat het komende jaar niet anders zijn. Deze fiets is gemaakt om veel te fietsen, niet om veel stil te staan, vandaar dat ik ‘m te koop aanbied.

• Frame 60 centimeter, kleur glossy black
• Pinion C1.12 versnellingsbak
• Idworx aandrijving (onverwoestbare tandwielen) en neodrives z2 motor
• Shimano Deore XT schrijfremmen
• Edelux II voorlicht en B&M Toplight line achterlicht op de accu.
• 29-er banden (28” wiel DaRim DII met 50mm brede marathon allmotion banden en steekassen)
• Jones H bar stuur of het originele rechte stuur met Ergon handvatten en bar-ends
• SQLAB 604 zadel (of als optie het Gilles Berthoud zadel)

Vraagprijs euro 4950,-

https://www.marktplaats.nl/a/fietsen-en ... fiets.html

De fiets is in februari 2019 door de Vakantiefietser in Amsterdam aan mij geleverd en sindsdien daar ook in onderhoud. De kilometerstand is 6899 kilometer. Afgelopen maart is de Pinion (zoals elk jaar) gespoeld en heeft de fiets een onderhoudsbeurt gehad. De fiets is technisch in perfecte conditie en heeft hier en daar (normale) gebruikerssporen. De fiets in deze samenstelling is nog steeds leverbaar bij Idworx en kost nieuw ongeveer 7000,- euro.

De Neodrives Z2 is een fantastische motor waarvan je de ondersteuning zelf kunt instellen (met een Android App). In de ecostand rijd je er ongeveer 130 kilometer mee op een lading (normaal weer en vlak). Ik rijd met iets verlaagde motor ondersteuning omdat ik de eco stand te sterk vond, de actieradius is daarmee ook een kilometer of twintig hoger. Maar ook zonder ondersteuning is het een heerlijke fiets, je merkt dan eigenlijk niet dat er een motor in het achterwiel zit.
In eerdere berichten op dit forum kan je lezen dat ik in het begin soms problemen had met de motor. Dat is door De Vakantiefietser, Idworx én Neodrives al gauw volledig opgelost door de bekabeling en het display te vervangen en de motor inwendig bij Neodrives grotendeels te vernieuwen (refurbished).

Ik kan je er van alles over vertellen, en doe dat ook graag! Stuur me een bericht met je telefoonnummer en dan bel ik je even op. Dat zie ik het snelste via Marktplaats maar kan ook via dit forum natuurlijk.
IMG_08661.jpg
helemaal vergeten te melden maar de fiets is vorige maand verkocht.