Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Koga Miyata Worldtraveller 26" overjarig ongebruikt verkocht - Forum Wereldfietser

Koga Miyata Worldtraveller 26" overjarig ongebruikt verkocht

VERKOCHT

Ongebruikte / overjarig / Nieuwe

Koga Miyata Worldtraveller XT afgemonteerd / Brooks zadel of het originele zadel / schijfremmen H57 Heren
Staat al jaren te wachten op de tocht die nog even moet wachten.. Net nieuwe banden (schwalbe marathon mondial.

Bijlagen

[attachment=0]7.jpg

Bijlagen

nvt

Bijlagen

Goeiemorgen,

Ik heb veel interesse in uw aanbod van de Koga Myata

Kan u mij uw adres of telefoonnummer bezorgen om contact op te nemen voor meer info?

Ikzelf ben van schoten (antwerpen) in belgie.

Mijn gegevens:

dirk.lacour@***********
+32 494 *********
Contact gegevens weg gehaald, beter is te communiceren via PM. Moderator

Vriendelijke groeten
zie PM Dirk
Goeiemorgen,


Ik heb uw bericht teruggevonden op deze site en heb wel interesse in de koga die u aanbied.

Ikzelf woon in de buurt van Antwerpen (schoten)

Kan u me laten weten van waar in Nederland u bent?

En hoe in contact te komen?

Blijkbaar worden mailadressen/mobiele nummers afgeblokt.


Vriendelijke groeten
Dirk Lacour
via priveberichten, heb U ook via facebook een bericht gestuurd
Dirk lacour schreef:
vr 09 apr, 2021 09:46

En hoe in contact te komen?
Via een privebericht bijvoorbeeld.

Dirk lacour schreef:
vr 09 apr, 2021 09:46

Blijkbaar worden mailadressen/mobiele nummers afgeblokt.
Om jou jarenlange spam en phishing ellende te besparen was een moderator zo aardig om dat handmatig aan te passen in jouw forumpost ja...
Dirk komt net kijken op dit forum. Het is dan wel handig te vertellen wat met een privébericht wordt bedoeld.

Onder de gebruikersnaam vind je twee blauwe knopjes:
Screenshot_2021-04-09.png
Screenshot_2021-04-09.png (13.86 KiB) 1179 keer bekeken
Met het tekstballonnetje kun je een privébericht sturen. HJK laat het zo te zien, via de knop ernaast met het envelopje, ook toe om via het forum direct een e-mail te sturen.
Op een klein scherm zijn de blauwe knopjes niet te zien. Dan kun je op de gebruikersnaam klikken, en vervolgens op "Contacteer gebruiker".
Als je zelf een privébericht hebt ontvangen zie je dat rechts bovenin je scherm. Naast het envelopje staat het aantal ongelezen privéberichten.
dank reactie, ik heb inmiddels contact met Dirk, dank allen