Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Te koop: Nieuwe kettingblad 44t Shimano - Forum Wereldfietser

Te koop: Nieuwe kettingblad 44t Shimano

Nieuwe kettinglad: 25 euro inclusief opsturen of doe een leuk bod.

IMG_4092.JPG

Bijlagen

Dit kettingblad kost nieuw 15€, vriendelijk dat je het wil opsturen maar misschien de prijs wat aanpassen?
Heb er toch echt 30 voor betaald excl. verzending. Ik kan op net geen aanbieder vinden voor 15 euro?
Maar heb de tekst iets vrijblijvender gemaakt :-) Bedankt voor de tip.
https://www.bike-components.de/en/Shima ... ng-p21682/ (doorklikken naar Silver 44T in de menu)

Zoveel maakt het ook niet uit, 't is omdat ik zelf net zo'n blad gekocht heb voor de fiets van mijn vrouw dat het me opviel.
bdr schreef:
za 27 mar, 2021 20:11
Dit kettingblad kost nieuw 15€, vriendelijk dat je het wil opsturen maar misschien de prijs wat aanpassen?
Is dat wel zo? er wat prijs verschil tussen de verschilden kwaliteiten 44 tands zilveren kettingbladen die meneer Shimano maakt :wink:
Ik denk dat mijn link hierboven naar hetzelfde blad leidt, maar in ieder geval, het zou wel handig als Steffanus meer specificaties meldt want ik heb al gemerkt dat er subtiele verschillen zijn tussen de 9 speed triple bladen. Het type dat ik gelinkt hebt (deore fc-m510) gaat hier al meer dan 16000km mee, dus qua kwaliteit zit het wel snor.
sorry, dubbelop met @bdr
Ik heb in totaal drie foto's geplaatst he, je kan die andere twee open klappen. Daar staan alle specs.
Dat had ik inderdaad niet gezien, sorry. Het is dus een fc-m510 blad voor Deore crankstel.