Additionally, paste this code immediately after the opening tag: VAUDE dons gevulde slaapzak - Forum Wereldfietser

VAUDE dons gevulde slaapzak

Te koop, een VAUDE donsgevulde slaapzak, model mummie, rits rechts, gewicht 1900 gr. (op keukenweegschaal).
Lengte 220/180cm, breed 75/40 cm, buitenmateriaal nylon, pakvolume 30 x 24 cm.
Niet nieuw, weinig gebruikt, altijd 'los' opgeslagen bewaard en gereinigd door buitensportzaak.

Vraagprijs: € 90,--
marktplaatslink:https://www.marktplaats.nl/plaats/m1684 ... mympSeller

Rickie
Zoals gebruikelijk werkt de mp-link niet. ff geen zin op op te lossen.
Als ikzelf MP-link aanklik, werkt dat wel... mij lukte het niet foto’s hier op forum te plaatsen :(
Rickie
rickie schreef:
vr 26 mar, 2021 21:57
... mij lukte het niet foto’s hier op forum te plaatsen :(
Rickie
Knipseluploaden.JPG
Edit: Achtereenvolgens:
- klik Bijlage uploaden
- klik op Bestanden toevoegen
- selecteer een foto van je computer.
- zet de cursor in je bericht waar je de foto wilt hebben.
- klik Plaats in tekst
Bij mij werkt de MP-link ook.

Wat is trouwens het temperatuurbereik? Dons en 1900 gram doet mij aan minstens -10 graden comforttemperatuur denken.
rickie schreef:
vr 26 mar, 2021 21:57
Als ikzelf MP-link aanklik, werkt dat wel...
Bij mij werkt de link wel. Ik moet echter wel in MP ingelogd zijn. Als ik uitlog werkt het niet.
Kun je een advertentie op MP niet bekijken zonder ingelogd te zijn?

Edit: Niet dus.
Deze link werkt zonder ingelogd te zijn:
https://www.marktplaats.nl/a/caravans-e ... b9c5b7a618
Dank voor hulp met marktplaats-inlog... Temperatuur- bereik kan ik officieel nergens meer terugvinden, maar heb in hooggebergte paar nachten comfortabel geslapen. Bij warm weer, rits open. Voor kamperen in warmere gebieden is slaapzak mij te warm en voor op fiets vooral te groot. Wil lichter en kleiner...
In 1999 werkte ik in een buitensportwinkel. Ik kan me nog herinneren dat Vaude toen net een nieuw logo had. Het logo op de slaapzak dateert in ieder geval van vòòr 1999.

Mooi om te zien hoe lang het materiaal meegaat. Zelf heb ik nog een donzen Carinthia Tibet slaapzak uit dat tijdperk in gebruik. Voldoet nog altijd uitstekend! Is (ook) wat aan de warme en zware kant, maar ik zou ‘m niet willen missen.

Succes met de verkoop van dit mooie en wellicht warme exemplaar.
Slaapzak is verkocht! 8)