Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Twee advertenties fiets te koop: zoek de 7 verschillen - Forum Wereldfietser

Twee advertenties fiets te koop: zoek de 7 verschillen

Tijdens een Google zoektochtje kwam ik twee erg gelijkende advertenties tegen van fietsen te koop op dit forum.
Het betreft deze advertenties:

- een zwarte Santos 4.29 maat L te koop in maart 2020
- een zwarte Santos 4.29 maat L te koop in april 2018

Naast het feit dat het om hetzelfde type fiets gaat, zijn ook de prijssetting en de reacties op de verkoop gelijkend.

Zou dat puur toeval zijn?
Bijzonder. Niet alleen gezien het plagiaat, maar vooral om de bewering in 2020 dat de fiets maar 1 jaar gebruikt zou zijn.

/Edit: ik had de berichten, die nogal op elkaar lijken, niet goed gelezen en trok verkeerde conclusies.
Dat iemand de lay-out van een eerdere advertentie gebruikt... waarom niet. Verder verschillen beide fietsen behoorlijk.

Ik hou het op toeval, vooral als er verder geen foto's ter beoordeling zijn.
Ach ik ken Tim, net als vele anderen die wel eens van het asfalt weg willen blijven... en die rijdt nu echt geen Santos meer.

Denk dat de ander 'm als bron heeft gebruikt na wat Googlen.

Maar, die van Tim is al een tijdje weg en die andere is blijkbaar ook al een tijdje verkocht. Waarom dan nog dit forum topic?

En om even over mijn gelijke reacties te berichten, ik ben wel benieuwd wat iemand koopt als men een 4.29 verkoopt ja. Of dat nu Tim is of iemand anders.