Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Lichte tandem Multicycle mét superhandige dakdrager Vittorio - Forum Wereldfietser

Lichte tandem Multicycle mét superhandige dakdrager Vittorio

Geweldige, lichte tandem mét super handige dakdrager, zodat je de fiets plat op het dak overal mee naar toe kunt nemen. Wij hebben er prachtige tochten op gemaakt, maar stappen nu over op een ligfietstandem. Helaas hebben we geen plaats meer voor deze.

De tandem heeft 24 versnellingen, is goed onderhouden en heeft atijd drooggestaan. Hij is goed gebruikt (dus heeft wat lakschade), maar het is een lichte, degelijke, stabiele tandem. Er liggen vrij nieuwe banden op, Marathon plus, lekvrij. Ook ketting en tandwielen (cassette) achter zijn recent vervangen.

Er zit een Flydeck-computertje op, waarop je onder andere snelheid kunt aflezen en welke versnellingen je gebruikt.

De Vittorio dakdrager is erg makkelijk in het gebruik, je hangt het frame aan de zijkant van je auto en de til je de fiets er zo in en schuift 'm met tandem en al op je dak. Op YouTube en bij de site van tandemclub vind je hiervan fimpjes en foto's.

NB niet vouwbaar, niet elektrisch

Framehoogte voor: 53 tot 57 cm
Framehoogte achter: 47 tot 51 cm
Merk: Multicycle

Voor tandem mét dakdrager vragen we 1.000 euro, we wonen in Scheveningen
Misschien nog een paar foto's erbij zodat men een beter idee krijgt?
Edit: Jurr was me voor.
Jarno schreef:
di 16 mar, 2021 20:43
Misschien nog een paar foto's erbij zodat men een beter idee krijgt?
Ik begrijp niet hoe ik dat kan doen??? :oops:
CarolienP schreef:
zo 21 mar, 2021 11:10
Jarno schreef:
di 16 mar, 2021 20:43
Misschien nog een paar foto's erbij zodat men een beter idee krijgt?
Ik begrijp niet hoe ik dat kan doen??? :oops:
Knipseluploaden.JPG
Edit: Achtereenvolgens:
- klik Bijlage uploaden
- klik op Bestanden toevoegen
- selecteer een foto van je computer.
- zet de cursor in je bericht waar je de foto wilt hebben.
- klik Plaats in tekst
In aanvulling op de prima instructie van JanH is het een overweging om van thuis gemaakte foto's een screenshot te maken en te uploaden, of op een andere (omslachtiger) manier locatie-info te verwijderen. Stel dat je met je mobiel een foto maakt, dan zit daar vaak locatie-info bij. Als je die foto van thuis dan uploadt, weten wij precies waar je woont. Bij objecten van waarde worden oplettende inbrekers bovendien ook nieuwsgierig. Misschien wat vergezocht allemaal, maar goed: ga bewust met het delen van privacygevoelige informatie om.