Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Te koop: Avaghon S28 52' e-bike & Avaghon S26 56' Rohloff - Forum Wereldfietser

Te koop: Avaghon S28 52' e-bike & Avaghon S26 56' Rohloff

Dag forumgebruikers,

Wij stoppen voorlopig volledig met fietsvakanties en verkopen hiervoor veel van onze spullen.
We hebben het allemaal op marktplaats staan maar ik dacht, misschien bespoedigd het de verkoop als ik het hier ook even plaats. Mocht iemand interesse hebben, je hebt ons beide op marktplaats zo gevonden. We wonen in Oostwold, vlakbij Groningen.

Avaghon S26 56 inch met Rohloffnaaf
+ Ortlieb City zwart fietstassenset
&
Avaghon S28 52 inch met Pendix e-Drive
+ Ortlieb Plus antraciet fietstassenset
+ Primus OmniLite Ti
+ 2 helinox ground chairs (gereserveerd)
+ Hellsport Fjellheimen 6 - superlichtgewicht familietent (gereserveerd)

Groeten Lotte
Ik hoop voor je dat de maten in centimeters en niet in inches zijn want weinig mensen die er dan nog op passen.
Lot84 schreef:
za 30 jan, 2021 16:14
Dag forumgebruikers,

Wij stoppen voorlopig volledig met fietsvakanties en verkopen hiervoor veel van onze spullen.
We hebben het allemaal op marktplaats staan maar ik dacht, misschien bespoedigd het de verkoop als ik het hier ook even plaats. Mocht iemand interesse hebben, je hebt ons beide op marktplaats zo gevonden. We wonen in Oostwold, vlakbij Groningen.

Avaghon S26 56 inch met Rohloffnaaf
+ Ortlieb City zwart fietstassenset
&
Avaghon S28 52 inch met Pendix e-Drive
+ Ortlieb Plus antraciet fietstassenset
+ Primus OmniLite Ti
+ 2 helinox ground chairs (gereserveerd)
+ Hellsport Fjellheimen 6 - superlichtgewicht familietent (gereserveerd)

Groeten Lotte
Lotte, zou je de lengte van de gebruiker erbij kunnen zetten, om een idee te krijgen in hoeverre de fiets zou 'passen'?
Binnen lengte van been zou nog mooier zijn :-)
_Peter_ schreef:
za 30 jan, 2021 16:32
Ik hoop voor je dat de maten in centimeters en niet in inches zijn want weinig mensen die er dan nog op passen.
Gulliver in Groningen?
_Peter_ schreef:
za 30 jan, 2021 16:32
Ik hoop voor je dat de maten in centimeters en niet in inches zijn want weinig mensen die er dan nog op passen.
" = inches
' = feet
Dus die met Rohloff is ruim 17 meter. :wink:
Wel een mooi kleurtje.
eindgebruiker schreef:
za 30 jan, 2021 22:37
_Peter_ schreef:
za 30 jan, 2021 16:32
Ik hoop voor je dat de maten in centimeters en niet in inches zijn want weinig mensen die er dan nog op passen.
" = inches
' = feet
Dus die met Rohloff is ruim 17 meter. :wink:
Wel een mooi kleurtje.
?? 56 inch is 1m42
Horizontaal nog erg groot voor een tandem.