Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Te Koop KARRIMORE Fietstas Achter - Forum Wereldfietser

Te Koop KARRIMORE Fietstas Achter

Van het legendarische rugzakken en fietstassenmaker KARRIMORE. KARRIMORE Iberian fietstassen (LINKS en rechts) geschikt achterdrager 25 liter inhoud. Wij beschikken over 2 sets. Per set ontvang je ook nog een reserve haak. Zie ook onze andere KARRIMORE tassen ideaal voor fietsvakanties

Vraagprijs 50 Euro per set

Afbeelding[/img]
20201227_133936.jpg

Bijlagen

Hoe oud zijn ze? Wat hebben ze nieuw gekost?
Ontving via PB deze reactie, dat mag dus gewoon hier in het forum.

Ze zijn in 1989 gekocht en 2/3 seizoenen gebruikt en daarna opgeslagen. Nieuw prijs weet ik niet meer maar waren voor alle tassen ergens rond de 1200 /1400 gulden kwijt.
Wauw, doe zien er nog heel goed uit. Bijna een collectors item. Succes met de verkoop.
Als je ze alleen gebruikt tijdens vakanties en daarna telkens schoon opbergt blijven ze ook mooi. Dus dank je wel voor het compliment.
ericplan schreef:
di 29 dec, 2020 19:29
Ontving via PB deze reactie, dat mag dus gewoon hier in het forum.

Ze zijn in 1989 gekocht en 2/3 seizoenen gebruikt en daarna opgeslagen. Nieuw prijs weet ik niet meer maar waren voor alle tassen ergens rond de 1200 /1400 gulden kwijt.
1200/1400 gulden? Lijkt me erg veel.
Jarenlang vergelijkbare Karrimors Karousels gebruikt, die kosten in 1994 249 gulden / €113. Onverwoestbare tassen, mankeert nu nog niets aan (muv de haakjes) na 15 seizoenen te hebben gebruikt.
Voor 2 sets achtertassen zou je denk ik destijds fl. 500 hebben betaald, incl voortassen fl. 800?
Wij hebben in '87 of '88 dezelfde rode Karrimors gekocht, deze waren toen minder dan 200 gulden/set.