Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Verkocht - Forum Wereldfietser

Verkocht

Goedendag Allen,

Hierbij bied ik mijn Surly Bridge Club 2018 te koop aan met een vraagprijs van €1050,- Lekker knal kleurtje dus je valt goed op :wink:
De fiets wordt verkocht zonder pedalen, rekken, spatborden.
De fiets is weinig gebruikt, in totaal schat ik minder dan 1000km. Voor de verkoop is er een nieuwe ketting gemonteerd.
Er zit een Sram GX achterderailleur op, Sram X5 shifters en voorderailleur.
De banden zijn 27.5*2.4 inch WTB Riddlers, deze zijn minder dan 200km gebruikt.
Maat XL, zelf ben ik 1.86m. Bovenbuis is 61cm lang, hart trapas tot zadelpen klem is 56cm.


Af te halen in Nieuwleusen.

Bijlagen

Je link heb je niet goed gekopieerd. Gr H.

P.s. in je teskt zie ik ook geen framemaat, wellicht handig om er ook bij vermelden.
aandegracht schreef:
zo 13 dec, 2020 11:05
Je link heb je niet goed gekopieerd. Gr H.

P.s. in je teskt zie ik ook geen framemaat, wellicht handig om er ook bij vermelden.
Staat er wel in. Eén van de laatste regels. XL.
Grandonneur schreef:
zo 13 dec, 2020 11:12
Hij staat al een tijdje op MP

https://www.marktplaats.nl/a/fietsen-en ... ousPage=lr
Klopt. Het zijn fijne en hele mooie fietsen. Wel een beetje een nichemarkt...
Op dit forum ben ik wel schappelijker. Liefst hier afhandelen met een forumlid. Dan gaat het tenminste naar een liefhebber.
jorryt schreef:
zo 13 dec, 2020 12:07

Staat er wel in. Eén van de laatste regels. XL.
XL is een merkgebonden aanduiding. Moet je op gaan zoeken, maar dat is na een aantal jaar vaak niet meer te achterhalen. Is toch een kleine moeite om de cms te vermelden. :o
sjefke schreef:
zo 13 dec, 2020 12:51
jorryt schreef:
zo 13 dec, 2020 12:07

Staat er wel in. Eén van de laatste regels. XL.
XL is een merkgebonden aanduiding. Moet je op gaan zoeken, maar dat is na een aantal jaar vaak niet meer te achterhalen. Is toch een kleine moeite om de cms te vermelden. :o
Goed punt, had er niet aangedacht. Heb de bovenbuis en trapas tot zadelpenklem er bij gezet.
Leuke fiets! Maar men moet niet zo zeuren hoor. Als je interesse hebt is de maten opzoeken toch een must want dan heb je pas het complete plaatje. Zo heeft Surly een vrij korte balhoofdbuis en dus een lage stack. Voor een relaxte zit moet je dus met spacers werken. (Geen probleem hoor, toffe fietsen. Hier in huis staat een Ogre en een Troll en binnenkort een Karate Monkey.)