Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Te koop: Idworx Off Rohler trekkingsfiets, 51 cm, 2016 - Forum Wereldfietser

Te koop: Idworx Off Rohler trekkingsfiets, 51 cm, 2016

Door omstandigheden moet ik mijn Idworx Off Rohler trekkingfiets (helaas) van de hand doen en overstappen op een elektrische fiets.
Gegevens:
Idworx Off Rohler 2016, Rohloff naaf met 14 versnellingen (Rohloff Speedhub 500/14), 39/16.
Nog geen 2000 km op gefietst. Onbeschadigd.
Gewicht 14,5 kg
Met de hand gemaakte aluminium fiets, maat 51 cm (prima voor mijn lengte 1.76 m)
Magura HS 33 FIRM-tech hydraulische remmen, onderhoudsvrij
Wielen 26", Darim CSS gecoate velgen. Banden Schwalbe Marathon 57 mm breed.
KMC extra geharde ketting
Edelux lamp, met lichtsensor. Wide body dynamo in voornaaf.
Max. belasting achterdrager 25 kg.
Plaats voor 3 bidonhouders in/onder frame driehoek. Ook plaats voor bagagedrager voorwiel.
Kleur: glanzend donkergrijs.

Vraagprijs € 2450,-

Bent u serieus geïnteresseerd, stuur mij dan een emailbericht met evt. uw telefoonnummer voor verdere inlichtingen/overleg.
Fiets kan in Dalfsen worden bezichtigd.
20201119-DSC_7992.jpg
20201119-DSC_7990.jpg
20201119-DSC_7988.jpg
20201119-DSC_7980.jpg
.
Prachtige fiets met weinig kilometers, maar het laatste jaar dat dit model werd gebouwd is 2012.
Wel echt een mooie fiets voor je geld. Ik zou het wel weten als ik op zoek was. Blijf toch opvallend hoe vaak dit soort fietsen nauwelijks gebruikt aangeboden worden. 2000 km fiets je als je een beetje enthousiast bent in de eerst maand na aankoop...
wibo schreef:
wo 25 nov, 2020 12:51
Prachtige fiets met weinig kilometers, maar het laatste jaar dat dit model werd gebouwd is 2012.
Of hij heeft een tijdje in de showroom gestaan?

Net als bijvoorbeeld Santos doet idworx ook niet aan modeljaren, waar elk jaar een nieuw kleurtje gekozen wordt voor dezelfde fiets.
Ik heb deze fiets nieuw gekocht in 2016.
Als het waar is dat de productie van dit model na 2012 gestopt was, dan heeft de fiets kennelijk lang in de showroom gestaan.
Overigens is de Idworx Off Rohler Evo daarna gemaakt en is deze bijna identiek aan deze fiets. Net als de huidige Easy Rohler Evo (nieuw vanaf € 4800).
Het is gewoon een tijdloze fiets.
Het is gewoon een tijdloze fiets
Zeker!
dubbel
Vraag me af welke bladen erop de fiets liggen - want als die 55T voor heeft dan wordt het kostbare zaak als je kleiner/ lichter wilt kunnen fietsen.
Is ketting aandrijving en geen riem.

Waarschijnlijk met Heggemann tandwiel voorop, die zijn in 35T/39T/43T gemaakt. Denk dat het het 43/17 zal zijn.

Fraaie fiets trouwens! Succes met de verkoop.
Er zit een 39/16 op.
Jan Sindram schreef:
di 24 nov, 2020 21:27
Door omstandigheden moet ik mijn Idworx Off Rohler trekkingfiets (helaas) van de hand doen en overstappen op een elektrische fiets.
Gegevens:
Idworx Off Rohler 2016, Rohloff naaf met 14 versnellingen (Rohloff Speedhub 500/14), 39/16.
Nog geen 2000 km op gefietst. Onbeschadigd.
Gewicht 14,5 kg
Met de hand gemaakte aluminium fiets, maat 51 cm (prima voor mijn lengte 1.76 m)
Magura HS 33 FIRM-tech hydraulische remmen, onderhoudsvrij
Wielen 26", Darim CSS gecoate velgen. Banden Schwalbe Marathon 57 mm breed.
KMC extra geharde ketting
Edelux lamp, met lichtsensor. Wide body dynamo in voornaaf.
Max. belasting achterdrager 25 kg.
Plaats voor 3 bidonhouders in/onder frame driehoek. Ook plaats voor bagagedrager voorwiel.
Kleur: glanzend donkergrijs.

Vraagprijs € 2450,-

Bent u serieus geïnteresseerd, stuur mij dan een emailbericht met evt. uw telefoonnummer voor verdere inlichtingen/overleg en/of bod.
Fiets kan in Dalfsen worden bezichtigd.

20201119-DSC_7992.jpg20201119-DSC_7990.jpg20201119-DSC_7988.jpg20201119-DSC_7980.jpg.
Jan Sindram schreef:
di 24 nov, 2020 21:27
Door omstandigheden moet ik mijn Idworx Off Rohler trekkingfiets (helaas) van de hand doen en overstappen op een elektrische fiets.
Het is een prachtige fiets en zonder om deze na zo weinig km te verkopen. Is een Pendix geen optie voor je?
Dat is wel een goede tip!

Maar kost ook wat..
Maar dan heb je wel een fiets die past, en die je niet meer hoeft aan te schaffen, en een goed en gemakkelijk extra aandrijfsysteem, dat ook relatief gemakkelijk te verwijderen is. Een e-bike met de kwaliteit van je Idworx kost ook wat...
Jan Sindram schreef:
di 24 nov, 2020 21:27
Door omstandigheden moet ik mijn Idworx Off Rohler trekkingfiets (helaas) van de hand doen en overstappen op een elektrische fiets.
Gegevens:
Idworx Off Rohler 2016, Rohloff naaf met 14 versnellingen (Rohloff Speedhub 500/14), 39/16.
Nog geen 2000 km op gefietst. Onbeschadigd.
Gewicht 14,5 kg
Met de hand gemaakte aluminium fiets, maat 51 cm (prima voor mijn lengte 1.76 m)
Magura HS 33 FIRM-tech hydraulische remmen, onderhoudsvrij
Wielen 26", Darim CSS gecoate velgen. Banden Schwalbe Marathon 57 mm breed.
KMC extra geharde ketting
Edelux lamp, met lichtsensor. Wide body dynamo in voornaaf.
Max. belasting achterdrager 25 kg.
Plaats voor 3 bidonhouders in/onder frame driehoek. Ook plaats voor bagagedrager voorwiel.
Kleur: glanzend donkergrijs.

Vraagprijs € 2200,-

Fiets kan in Dalfsen worden bezichtigd.

20201119-DSC_7992.jpg20201119-DSC_7990.jpg20201119-DSC_7988.jpg20201119-DSC_7980.jpg.
Beste Jan,

Zonde dat u er zelf niet meer mee de hort op kan. Inderdaad een prachtige fiets die u aanbiedt. Ik hoop dat hij nog beschikbaar is!

Voor mij zou het de ideale fiets zijn denk ik (vermoedelijk de maat ook, ik ben 1.74) en de vraagprijs klinkt ook helemaal in orde. Het is precies wat ik zoek, ik ben drie keer op fietsvakantie geweest en steeds met mijn racefiets en zou graag investeren in een mooie fiets en daarmee hopelijk nog vele tochten. Ik woon aan de andere kant van het land maar als dat mogelijk is zou volgende week donderdag erg goed uitkomen (of in overleg een andere dag volgende week, ik heb dan verlof dus ben wat flexibeler) voor een proefrit en hopelijk aankoop.

Ik ben nieuw op het forum en krijg een privé bericht niet voor elkaar ben ik bang. Om spam te voorkomen deel ik liever niet mijn e-mailadres dus maar even zo. Wellicht lukt het jou wel een bericht te sturen?

Met vriendelijke groet,

Amée
VERKOCHT.