Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Complete set Fietstassen Vaude Aqua Back & Front - Forum Wereldfietser

Complete set Fietstassen Vaude Aqua Back & Front

Complete set Fietstassen Vaude Aqua Back & Front

Set is gebruikt maar technisch nog helemaal in orde. Mag weg voor 50 euro. Ophalen heeft de voorkeur. Op de foto's zie je de complete set voor en achter. Je kunt zien dat alle tashaken er op zitten en dat de achterplaat compleet intact is. Daarnaast nog een foto van de voortas en de achtertas.

Maaaaar.....ben je een beginnende fietser met een weinig budget dan helpen we je graag verder. Toen wij jong waren zijn we ook vaak geholpen en natuurlijk moet dat ook andersom. Het enige wat we vragen is een klein verhaaltje wat je fiets/reisplannen zijn en een fotootje van je tocht. En dan mag je de set gratis meenemen.

Groetjes, Marco en Lisette
E88400BF-01F0-4F6E-AE18-097FA64CE4B2.jpeg
E2C7E414-8522-4F89-9526-885E137F4FA7.jpeg
F75A8432-90BF-4295-A1F6-4A519999EA27.jpeg
66A37C33-714D-40A9-A8D2-DFD3F143DFA8.jpeg
Toch meer op de bikepacking tour?
:D
we fietsen met veel verschillende setups. En dan hou je wel eens wat over.
:D Ah!
Mijn naam is Tom, ik ben 23 jaar en kom uit IJsselmuiden. Het plan is om, als de coronacrisis dit toelaat, komende zomer op fietsvakantie te gaan naar Rome met drie andere vrienden via de Benjaminsroute (zie bijlage). Dit zal de tweede keer worden dat we op fietsvakantie gaan: de eerste fietsvakantie was in 2018 en ging langs de Maas helemaal Frankrijk in om vervolgens via de Mösel en de Rijn weer terug naar Nederland te gaan. Dit deden we op een normale fiets met normale fietstassen. Van deze fietsvakantie hebben we geleerd dat het heel belangrijk is om met goed spul op fietsvakantie te gaan. Voor de fietsvakantie naar Rome moeten er dus nog heel wat spullen worden gekocht: goede trekking bike, goede fietstassen, goede fietskleding etc. Als arme student zijn nieuwe spullen gigantisch duur: Het leek me dan ook een goed plan om al vroeg te beginnen met het inzamelen van tweedehands spullen voor komende zomer. Nu zijn de fietstassen die jullie aanbieden uitstekend voor dit doel! Ik zou ze graag van jullie willen overkopen.

Met vriendelijke groet,

Tom Bastiaan

P.S. Gezien mijn kleine budget zal overnemen zeer worden gewaardeerd. Echter, ik ben ook niet de beroerdste om gewoon voor de tassen set te betalen :).

Bijlagen

Beste mensen, de tassende heeft een nieuwe eigenaar gevonden.
We zijn onze garage nog aan het opruimen, er komt nog een paar fietstassen aan....

Oh ja, dit kan op slot...