Additionally, paste this code immediately after the opening tag: VERKOCHT: Lowland Trailrunner 2 tent met floorcover - Forum Wereldfietser

VERKOCHT: Lowland Trailrunner 2 tent met floorcover

Te koop: Lowland Trailrunner 2 tent met bijpassende footprint / floorcover (ook van Lowland).

Twee jaar geleden nieuw gekocht. Sindsdien een aantal weekenden gebruikt. Altijd netjes behandeld. Droog en ruim opgeborgen.

Klassieker onder de Nederlandse tenten. Met drie haringen op te zetten. Aan beide kanten een ruime ingang en een kleine voortent. Uitstekende ventilatiemogelijkheden: meestal is er amper condensvorning (met één persoon dan wel).

Gewicht (zelf gewogen): Lowland Trailrunner: 2624gram, footprint 326 gram.
Gewicht is incl. alle scheerlijnen + haringen (en dat zijn er veel ;)) en stok-reparatiebuisje

Het is een heerlijke tent maar met de twee ingangen en het gewicht wat "overdone" voor een solo-kampeerder die zo min mogelijk wil meenemen (en ik verwacht niet dat ik mijn vrouw mee ga krijgen ;)). daarom gaat hij in de verkoop.

Lengte stoksegmenten: 43 cm dus lekker aan de korte kant
Maat binnentent: 220 echte cm (volgens de specificatie 230 cm), breedte 130 cm in breedste gedeelte, taps toelopend naar 110 cm. De luifels zijn klein maar je kan we wel een paar tassen en/of schoenen kwijt.

Twee puntjes:
Bij één van de doppen aan de tent (om de stok in te plaatsen) is het elastiek gedraaid. Dit heeft totaal geen functionele consequenties. Ik kwam er pas achter toen ik de tent compleet naliep vanwege de verkoop.
Het tape van het grondzeil laat wat los. Ik heb alle naden een beurt met seamsealer gegeven en de waterdichtheid van de tent (zowel doek als grondzeil) een zeer zware waterdichtheidstest gegeven. Er kwam geen druppel binnen.

Tent wordt geleverd met originele tentzak (met compressiebanden), alle zakjes, flesje seamsealer (grotendeels gevuld) en grote mesh-bewaarzak.

Prijs: 175 euro.
DSCN8381.JPG
DSCN8376.JPG
DSCN8377.JPG
DSCN8375.JPG
DSCN8378.JPG
Verkocht.