Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Santos Travelmaster 2.6 23" (Large) Verkocht - Forum Wereldfietser

Santos Travelmaster 2.6 23" (Large) Verkocht

Nette Santos Travelmaster 2.6. Frame is ouder type zonder excentrisch bottom bracket. Een Rohlof kan met een kettingspanner alsnog als je dit zou willen. Is een keer overgespoten geweest dus zonder Santos stickers, maakt hem gelijk wat minder gevoelig voor diefstal. Ik heb deze fiets ruim een jaar geleden opgebouwd voor woon-werkverkeer voor gebruik tussen station en werk, maar dit is vanwege corona al sinds maart niet meer nodig en voor de eerstvolgende 6 maanden voorlopig ook nog niet. Omdat ik verwacht permanent meer thuis te werken heb ik daarom nu wat teveel fietsen.

Oersterke en vlotte fiets voor zorgeloos woon-werkverkeer en/of fietsvakanties. Er passen brede banden op tot 60mm dus veel keuze, momenteel met MTB banden, maar Schwalbe Big Apples of Marathons werken ook prima.

In goede staat met kwalitatieve onderdelen, ik heb deels goede gebruikte onderdelen gebruikt en ook nieuwe. Shimano Deore 3x10 versnellingen, Magura HS11 hydraulische remmen, Racktime bagagedrager, SKS Bluemels spatborden. Truvativ zadelpen, Selle Italia zadel, Cane Creek balhoofdset, Syntace stuurpen, Esge standaard, goed werkende batterijverlichting etc. Net nieuwe ketting gemonteerd en helemaal nagekeken. Fietst, stuurt en remt uitstekend.

Maat 23 inch (large) Ik ben 184cm met 90cm binnenbeenlengte.
Zitbuis lengte 570
Bovenbuis lengte 600
Overstap hoogte 837
Balhoofd hoogte 897
Balhoofd - Dropout 617


Is verkocht.