Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Te koop: Schwalbe Mondial Double Defense Green Guard 622x37 - Forum Wereldfietser

Te koop: Schwalbe Mondial Double Defense Green Guard 622x37

Hallo,

mijn fietsenwinkel had vorige week per ongeluk 622 x 37 i.p.v. 622 x 47 banden voor mij besteld en ik had deze pas de avond voor vertrek. Er zat dus niks anders op om met deze banden op weekend te gaan. Op zich niks mis mee, maar voor iemand van mijn gewicht +/- 95kg en bagage +/- 30kg vind ik ze toch net iets te smal. Ik verkies een iets bredere band.

Met als gevolg dat ik nu met een paar zo goed als nieuwe banden zit die ik niet meer ga gebruiken. Lekrijden is verleden tijd. Dit zijn zonder twijfel van de beste banden die er bestaan. Je kan er de wereld mee rondfietsen, maar veel mensen gebruiken ze ook voor hun woon-werk verkeer. In het totaal is er zo'n 300km mee gefietst. Wat niks is voor deze banden. Ze komen inclusief 3 nieuwe binnenbanden (nog 1 in de verpakking).

Alles te samen mag weg voor €90. (Winkelwaarde €113,70)

Als je niet te ver weg woont wil ik ze zelfs brengen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Je zou verwachten dat de fietsenmaker in de gegeven omstandigheden de banden inneemt en levert wat je hebt besteld. Tenzij je er mee hebt ingestemd.
Ik had geen keuze :( Het was met deze banden of niet. Ik zag het ook pas toen ik thuiskwam. Het was toen al 22h30, onmogelijk nog iets anders te regelen en hij had de andere niet op voorraad.
Enige coulance van de fietsenmaker zou op zijn plaats zijn.
gios schreef:
vr 31 jul, 2020 19:48
Enige coulance van de fietsenmaker zou op zijn plaats zijn.
Vind ik ook, maar deze banden verkopen ze niet vaak zeiden ze. Wil er ook geen ruzie om gaan maken.
Prijsverlaging. Nu voor €80!