Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Kaartje Fiets- en Wandelbeurs voor € 8,= - Forum Wereldfietser

Kaartje Fiets- en Wandelbeurs voor € 8,=

Ik zou morgen met een vriend naar de Fiets- en Wandelbeurs gaan, helaas is die vriend verhinderd. Ik heb dus een digitaal kaartje te koop voor € 8,=!
Bert, hier staat je bericht dat je een kaartje hebt. :D
Dank, Bert voor de snelle transactie vanochtend, met jouw kaartje pak ik zo de trein naar Gaasperplas zuid.

Hartelijke groet, Hans
Ook met dank aan Marjan natuurlijk. We waren even kwijt welk bericht het echte was. :wink:
Gaasperplas zuid?
Ja, die vond ik ook al vreemd, maar hij was er wel, heb ik begrepen. Ik heb mij vandaag goed vermaakt op de beurs. 's-Morgens de Bikemotion met weinig waar ik nou echt warm van liep en bovendien viel het me op dat diverse grote merken er niet waren. 's-Middags beetje meet and greet bij de Wereldfietsers en concreet gezocht (maar niet gevonden) naar fietsinfo over de Balkan. Daarbij viel het me op dat de landeninformatie niet dekkend was, dat kan natuurlijk ook niet, maar iets meer landen en iets minder van een land zou ik wel prettig vinden. Verder konden de informanten helemaal niets interessants vertellen voor fietsers (of wandelaars) die van A naar B trekken, het is toch vooral informatie voor mensen die op een plaats verblijven.
Kaartje verkocht, dus deze mag ook op slot.