Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Te Koop: Santos Travel Lite 53cm - Forum Wereldfietser

Te Koop: Santos Travel Lite 53cm

Te Koop: SANTOS TRAVEL LITE riem versie, heren 53cm

Na drie jaar stap ik over naar de Cross versie van deze Santos. Dus verkoop ik deze mooie Travel Lite. De fiets heeft mij in 2016 naar Rome gebracht en ook weer terug en nog een keer naar Italie in 2018 en tussendoor nog veel andere tochten. Hij is supergoed onderhouden. De Rohloff naaf heeft na elke 5000 km nieuwe olie gehad. Tot nu toe hebben we samen 19.000km gefietst.
De fiets staat bij Beagle Bikes in Utrecht. Jorma van Beagle Bikes heeft mij deze fiets zelf in 2016 verkocht en kent hem dus goed. Mocht je interesse hebben en de fiets willen bekijken dan kan je tijdens openingstijden van de winkel langs gaan. En daar ben je ook gelijk aan het juiste adres voor eventuele aanpassingen. (lengte stuurpen, zadel e.d) De verkoop gaat gewoon via mij, dus niet via de winkel.
De stuurtashouder van Ortlieb en de stuurtas zelf kunnen voor een kleine meerprijs mee verkocht worden.

Santos8.jpg
FRAME & VORK
KLEUR FRAME Azuur Blauw (RAL 5009)
VOORVORK Santos extra sterk aluminium met Magurafirmtech remsysteem
BALHOOFDSTEL Santos, met RVS lagers en anti-doordraai systeem (ahead uitvoering)

ACCESSOIRES
VERLICHTING SET SON koplamp zwart +SON achterlicht zwart
USB-werk van Busch & Müller - Al fietsend energie opladenACHTERDRAGER Santos TravelRack XL, Santos design made byTubus, zwart (45kg)
VOORDRAGER TubusLowrider DUO
SPATBORD SKS zwart
STANDAARD Pletscher achtervorkstandaard
SLOT AxaDefender, geschikt voor banden tot 50mm
STUUR Aluminium recht (6gr), zwart
STUURPEN Santos aluminium verstelbaar, extra sterk, zwart, 120mm
HANDVATTEN Ergon heren met barends
ZADEL SQ-LAB 604
ZADELPEN Santos alu, extra sterke 2-bouts uitvoering, zwart
STUURTAS ORTLIEB ULTIMATE6 M PLUS 7L grijs/zwart

AANDRIJVING
ROHLOFF SPEEDHUB 500/14 versnellingsnaaf.
CRANKSTEL+BRACKET Aluminium crankstel, extra slijtvast
VOORTANDWIEL 55 tands, CDC/original
KETTING of RIEM Gates Carbon Belt-Drive CDC/original

REM & PEDAAL
REMMEN+REMGREPEN velgremmen Magura HS33 firmtech
PEDALEN Shimano XT combi pedalen (click en normaal)

WIELEN
VOORWIEL [28V] handgemaakt vakantiewiel met SON naafdynamo zwart
ACHTERWIEL [28A] handgemaakt vakantiewiel met Rohloff naaf zwart
BANDEN Schwalbe Almotion vouw 50mm

Advertentie op Marktplaats:
https://link.marktplaats.nl/m1441273721

Bijlagen

Fiets is verkocht.
Gefeliciteerd! - heb hem gisteren nog zien staan en is inderdaad een hele mooie fiets.