Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Te koop Nordisk Lofoten 1P tent + footprint + 2P binnentent - Forum Wereldfietser

Te koop Nordisk Lofoten 1P tent + footprint + 2P binnentent

Ik verkoop mijn nieuwe Nordisk Lofoten 1P tent met footprint en 2P binnentent (zit er nu in). Begin dit jaar aangeschaft. Tent van ongeveer 500 gram!!!
De 2P binnentent zou voor 2 personen bedoeld zijn maar dan is het wel heel erg krap daarbinnen. Voor 1 persoon is het goed te doen.
De tent heeft een nachtje op gestaan met droogweer.
Ga hem niet gebruiken ivm knieproblemen. Was tentje bedoeld voor wandeltochten.
Ideale tent voor bikepackers en wandelaars natuurlijk die lichtgewicht willen hebben en een klein pakvolume.
Mijn vaste prijs is €700. Daarvoor krijg je de Floorcover en de 2P binnentent er gratis bij.

https://link.marktplaats.nl/m1406619807

groet Kiek
€700 voor tweedehands vind ik wel erg duur als ik dit zie:
https://www.bergfreunde.nl/nordisk-lofo ... soon-tent/
Die kost €699,95. Weegt 565 gram.

Succes met verkopen dan maar...
De tent is nieuw. De prijs voor de tent is inderdaad het bedrag dat je aangeeft. In mijn set zit er nog een footprint (€100) en 2 persoons binnentent (€200) bij. Dan is de prijs voor het geheel 300 euro minder.
Deze tent zit in het hoge prijssegment.
Wel bedankt voor jouw belangstelling.
De 1p uitvoering is 490 gram. In de 2p uitvoering weegt hij 500 gram volgens opgave van Nordisk.

Kiek
Is een erg fijn en superlicht tentje met minimaal pakvolume. Is laag maar geeft voor 1 persoon toch genoeg ruimte.
Eerst dacht ik: YEESSSS, dit wordt mijn volgende aankoop. Ik had bijna een PM gestuurd.
MAAR:
640,- bij fietsvakantiewinkel in Elst (gld). Zonder footprint, dan is ie wel nieuw.
Het is een supertentje, maar 700,- 2ehands gaat mij wat ver.
Ik vind het trouwens wel een erg mooie trekkerstent, dus bedankt voor het delen op dit forum.

Ik heb zelf de Vango Zenith 100 voor solo fietsvakanties, maar die is zowel qua pakvolume als qua gewicht inferieur aan dit product. Voordeel is alleen wel dat-ie dan ook een stuk goedkoper is. Voor €120 heb je er al eentje.

Dit is een tussenmodel van Nordisk:
https://webshop.fietsvakantiewinkel.nl/ ... -1-lw.html
Die weegt 800 gram en kost €460. Dat is alweer meer dan de helft minder qua gewicht dan mijn Vango Zenith 100.

Ontopic:
Ik vind een nieuwprijs vragen voor wat dan ook niet realistisch, ook al lever je er extra's bij.
Wat ik realistisch vind is de helft tot een derde van de nieuwprijs en anders maar niet verkopen.
Voor €300-€350 maak je volgens mij veel meer kans op een koper.
Waarbij het dan interessant is om te achterhalen of garantie overdraagbaar is.
Ik heb niet de tent uit de startpost, maar wel precies dezelfde en net zo compleet.

Dus ook een Nordisk Lofoten 1 ULW in groen met ook een originele footprint en de extra (nog nooit gebruikte...) 'tweepersoons' binnentent om er een Nordisk Lofoten 2 ULW van te maken.

Gekocht van forummember jwkeij hierboven. Een erg mooi lichtgewicht tentje in een bijzonder kleine pakmaat.

Maar ik durf 'm door al dat mooie lichtgewicht materiaal niet wildkamperend te gebruiken en zodoende heeft de tent bij mij alleen maar maximaal 15 nachten op nette grasveldjes van campings gestaan.

Omdat ik in m'n eentje toch liever wildkamperend weg ga en daarvoor toch weer te vaak m'n Hilleberg Akto pakte ga ik toch op zoek naar een ander tentje. Ik ga eens een Enan proberen denk ik.

Is er iemand zonder claustrofobie op zoek naar een hele lichte tent? Stuur dan maar een PB'tje.

Wat info, zoals de 0.49 kilo en de 22x11cm pakmaat staan bijvoorbeeld hier:

https://webshop.fietsvakantiewinkel.nl/ ... oten-1-ulw

Maar er is wel meer informatie online te vinden.
Hallo Jurr, ik heb wel interesse. Zou hem alleen graag eerst willen zien. En er even in kruipen om te kijken hoe het voelt, zo'n heel klein tentje. Ik ben erg uit op gewichtsbesparing. Hoor graag. War woon je trouwens?
bertmulder schreef:
di 24 mei, 2022 17:41
Hallo Jurr, ik heb wel interesse.
Top, de antwoorden heb ik in een privebericht verstuurd. Laat hier even weten als het openen toch niet lukt, en anders tot spreeks aldaar.
Jurr schreef:
di 24 mei, 2022 19:54
bertmulder schreef:
di 24 mei, 2022 17:41
Hallo Jurr, ik heb wel interesse.
Top, de antwoorden heb ik in een privebericht verstuurd. Laat hier even weten als het openen toch niet lukt, en anders tot spreeks aldaar.
Hello, is the tent still available for sale?
Thank you. Giacomo
Giacomo schreef:
ma 11 jul, 2022 00:55

Hello, is the tent still available for sale?
Thank you. Giacomo
Ciao Giacomo, I've sent you a private message. Please let me know in this topic if replying to the PM doesn't work for you. And if it does, I'll speak to you there!