Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Koga Miyata Randonneur 63cm - Forum Wereldfietser

Koga Miyata Randonneur 63cm

Een zo goed als nieuwe Koga Miyata Randonneur uit 2009 te koop. De prijs is 950 euro.

Net een grote beurt gehad waarbij veel vernieuwd is, zoals: de kabels, ketting, voorbladeren, cassette, remblokken, spatborden en de achterband.

https://www.marktplaats.nl/a/fietsen-en ... ousPage=lr

Heeft u vragen dan verneem ik ze graag.

Fijne dag!
Korting voor forumleden. Wie kan ik blij maken met deze nette fiets?
Een fiets kan er goed uitzien en goed onderhouden zijn, dat is ongetwijfeld hier het geval, maar een fiets uit 2009 is natuurlijk nooit “zo goed als nieuw”.
Senior2 schreef:
wo 01 mei, 2019 15:21
Een fiets kan er goed uitzien en goed onderhouden zijn, dat is ongetwijfeld hier het geval, maar een fiets uit 2009 is natuurlijk nooit “zo goed als nieuw”.
Waarom niet? Soms zijn wat oudere fietsen zelfs "beter dan nieuw", omdat ze "innovaties" ontberen die vooral vanwege marketingstrategieën zijn geïntroduceerd. Oftewel ouderwetse degelijkheid.
@ Rooss, misschien heb je gelijk, maar voor mijn gevoel kan je de leeftijd niet helemaal los zien van de kwalificatie zo goed als nieuw. Als ik dan ook nog zie wat er allemaal vervangen is, dan is de fiets behoorlijk gebruikt. Ik zeg niet dat de fiets niet in goede conditie kan zijn, maar voor mij is dat toch iets anders dan zgan.
Senior2 schreef:
wo 01 mei, 2019 17:59
Als ik dan ook nog zie wat er allemaal vervangen is, dan is de fiets behoorlijk gebruikt.
Die dingen zijn vervangen, en dus nieuw. Maar, ik denk dat we het wel eens zijn over de conditie van de fiets Ik bedoelde eigenlijk meer iets in de sfeer van dat zgan een gebruikelijke "marketing :D kreet is in het tweedehandse circuit die aangeeft dat er wel erg weinig krasjes en andere gebruikssporen op zitten. Ook voor oldtimers wordt die kreet veelvuldig gebruikt. De verkoper zei er hier op het forum netjes bij hoe oud de fiets was, dus behoorlijk doorzichtig en dus netjes allemaal. Je weet wat je koopt, al vind ik 'm nog ietsiepietsie te duur als het mijn maat zou zijn, maar de verkoper had het over een forumkorting. Toch grappig, want hij heeft zich net aangemeld en op MP kan je niet bieden. Leuk die particuliere handel.
Loop zelf al vanaf het moment van plaatsen op marktplaats met de gedachten rond of het wel klopt. Hoe dan ook, de advertentie word aangepast. Bijna een jaar lid, het is maar wat u verstaat onder "net aangemeld".

Forum prijs, 800 euro.
De vraagprijs is in ieder geval gunstiger dan wat "Piet Petje" voor Koga's vraagt.
Freespirit schreef:
wo 01 mei, 2019 19:17
Bijna een jaar lid, het is maar wat u verstaat onder "net aangemeld".
Sorry, ik zag een "1" staan, maar die stond achter het aantal plusjes, en niet achter het aantal berichten, je hebt helemaal gelijk, mijn nederige excuses.

Mooie fiets, goeie prijs zo, denk ik, succes met de verkoop.
rooss schreef:
wo 01 mei, 2019 20:51
Freespirit schreef:
wo 01 mei, 2019 19:17
Bijna een jaar lid, het is maar wat u verstaat onder "net aangemeld".
Sorry, ik zag een "1" staan, maar die stond achter het aantal plusjes, en niet achter het aantal berichten, je hebt helemaal gelijk, mijn nederige excuses.

Mooie fiets, goeie prijs zo, denk ik, succes met de verkoop.
Geen probleem. Dank u.
Verkocht.