Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Avaghon S26 te koop - Forum Wereldfietser

Avaghon S26 te koop

Wegens heupproblemen schafte mijn partner een e-bike aan, de reden waarom zij haar Avaghon S26 wil verkopen.
De vraagprijs : € 1600. Voor meer informatie zie: https://link.marktplaats.nl/m1392390307.
Het frame is 52 cm, de enige maat van Avaghon in mixte frame, zij is zelf 1,63 cm.
20190220_171400.jpg

Bijlagen

ik vind het een mooie fiets en erg mooi in deze rode kleur :D
en een zeer faire prijs gezien de afmontage/'specs'.
Mooie fiets. Wel lijken de crancks erg lang. Hopelijk staat dat los van de heupproblemen. Waarom is de zadelpen zo bruin?
Het bruine van de zadelpen is vet: ik heb er zelf even op gefietst en ik ben wel wat langer dan de eigenaresse ... :)
En nee, de heupproblemen komen niet van de crancks, die lijken op de foto misschien langer dan ze zijn.
Beste Arnob,
Mijn trekking fiets is gestolen en niet verzekerd en wil nu graag een betaalbare 2 de hands,
Vr.gr.Jopi Floor
Utrecht
Kan ik maandag langskomen om te kijken en als het mijn maat is kopen?
Nogmaals groet,
Jopi
Mooie fiets, zou mij wel passen! Maar ben op het moment op reis dus kan niet even langskomen. Maar ik heb zeker belangstelling. Mocht je hem in mei nog niet kwijt zijn dan heb ik zeker belangstelling Arno. Hou hem voor me vast als het even kan!
Yvonne
@Jopi: Wees welkom
Hier mag een slotje op. Fiets heeft een nieuwe eigenaar.
Beetje boter na de fiets, maar wanneer is-ie aangeschaft? Hij komt me erg bekend voor. 8)
Steunzool schreef:
vr 03 mei, 2019 17:06
Beetje boter na de fiets, maar ...
(Boter bij de vis, mosterd na de maaltijd :wink:)
willem.m schreef:
vr 03 mei, 2019 17:26
Steunzool schreef:
vr 03 mei, 2019 17:06
Beetje boter na de fiets, maar ...
(Boter bij de vis, mosterd na de maaltijd :wink:)
Als er één schaap over de dam is, dempt men de put. Fiets heeft een nieuwe eigenaar.