Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Toegangsbewijs Fiets- en wandelbeurs: Verkocht - Forum Wereldfietser

Toegangsbewijs Fiets- en wandelbeurs: Verkocht

Ik heb op Ticketveiling 2 toegangsbewijzen gekocht. Heb er maar één nodig dus de andere bied ik aan tegen kostprijs, €8,00.

Groet, Joop

Ticket is verkocht. groet, Joop
Hoi Joop, ik heb wel interesse, voor 6 euro. Vriendelijke groet, Maxime
maxime.eiselin schreef:
ma 25 feb, 2019 09:07
Hoi Joop, ik heb wel interesse, voor 6 euro. Vriendelijke groet, Maxime
Ben bang dat dat niet doorgaat. Zoals ik meldde heb ik zelf €8 betaald per ticket dus ik ga het zeker niet voor minder wegdoen.
Groet, Joop
Biedt het toegangsbewijs aan, aan iemand die in de rij bij de kassa staat ter plaatse. Heb ik ook eerder gedaan.
Wat een gedoe om 2 euro, verkoop gewoon dat ticket voor 6 euries aan Maxime , jij hebt er maar 1 nodig schrijf je.
Wees liever blij met 6 euro dan dat je met dat ticket blijft zitten.
jacob-66 schreef:
ma 25 feb, 2019 17:38
Wat een gedoe om 2 euro, verkoop gewoon dat ticket voor 6 euries aan Maxime , jij hebt er maar 1 nodig schrijf je.
Wees liever blij met 6 euro dan dat je met dat ticket blijft zitten.
Beetje vreemde reactie naar mijn mening. Ik heb een kaartje over en wil iemand daar een plezier mee doen. Ik verdien er niets aan. Als je dat nou tegen Maxime zou zeggen, hij zou een korting hebben van ongeveer €7 maar wil nog €2 meer besparen.
jacob-66 schreef:
ma 25 feb, 2019 17:38
Wat een gedoe om 2 euro, verkoop gewoon dat ticket voor 6 euries aan Maxime , jij hebt er maar 1 nodig schrijf je.
Wees liever blij met 6 euro dan dat je met dat ticket blijft zitten.
Wat is er mis met een ticket aanbieden voor dezelfde prijs wat je zelf betaald hebt?
Was het een concert van The Stones geweest dan kreeg je het driedubbele ervoor.

Er zullen genoeg gegadigden zijn.

Het gedoe eromheen maak je er vooral zelf van.
Of de aanbieder blij moet zijn met zulk verzuurde commentaar?
joop.r schreef:
ma 25 feb, 2019 17:54
Beetje vreemde reactie naar mijn mening. Ik heb een kaartje over en wil iemand daar een plezier mee doen.
Volgens mij heb je gewoon 2 kaarten gekocht om zelf voordeliger uit te zijn, niet om iemand een plezier te kunnen doen toch?

Niet dat dat erg is hoor, zo deel je het voordeel.
Mijn excuses Joop, je hebt gelijk.
Natuurlijk had Maxime gewoon 8 euro moeten bieden, en was daarmee nog steeds voordeliger uit dan de kassaprijs.
Zoals ik al melde:
Auk schreef:
ma 25 feb, 2019 17:21
Biedt het toegangsbewijs aan, aan iemand die in de rij bij de kassa staat ter plaatse. Heb ik ook eerder gedaan.
Je raakt het zo kwijt, maakt iemand er reuze blij mee en je blijft bespaard van het commentaar op dit forum
Wow wat een emoties. Dat was niet de bedoeling. Ik geef er wel 8 euro voor!