Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Verkocht! SANTOS TM 2.6 - Forum Wereldfietser

Verkocht! SANTOS TM 2.6

Te koop SANTOS Travelmaster 2.6 Rholoff met Gates Carbon Belt en Magura HS11 remmen
frame maat 17 inch ( zelf heb ik een lengte van 1.58 )
De fiets is 5 jaar oud en heeft rond de 8000km gereden.
Ik verkoop de fiets omdat ik over stap op een duwtje in de rug :) gemak dient de mens :wink:
Nieuw prijs € 3700,- Vraag prijs € 2350,-
Groetjes Karin.
Santos fiets.JPG
Santos fiets
Maar als je een duwtje in de rug nodig hebt, waarom dan niet deze fiets houden en er een Pendix in zetten?
Heb ik naar gekeken en op gereden, maar keuze is toch een andere fiets geworden.
Beagle Bikes utrecht schreef:
do 21 feb, 2019 13:06
Maar als je een duwtje in de rug nodig hebt, waarom dan niet deze fiets houden en er een Pendix in zetten?
OT-vraagje: past zo'n motor dan ook op een fiets met excentrische bottom bracket?
Bikething schreef:
do 21 feb, 2019 14:38
Heb ik naar gekeken en op gereden, maar keuze is toch een andere fiets geworden.
Was een antwoord op de Pendix-oplossing. Kun je ook aangeven waarom dit geen optie was voor je. Ben zelf ook nadrukkelijk aan het nadenken voor een upgrade met Pendix voor mijn Avaghon S28.
Jurr schreef:
vr 22 feb, 2019 09:21
Probeer hier eens:

http://link.marktplaats.nl/m1376301707
Bedankt voor de tip👍🏻😊
keesm54 schreef:
do 21 feb, 2019 17:21
Bikething schreef:
do 21 feb, 2019 14:38
Heb ik naar gekeken en op gereden, maar keuze is toch een andere fiets geworden.
Was een antwoord op de Pendix-oplossing. Kun je ook aangeven waarom dit geen optie was voor je. Ben zelf ook nadrukkelijk aan het nadenken voor een upgrade met Pendix voor mijn Avaghon S28.
Voor mij geen optie omdat ik het ook niet mooi uit vind zien op mij relatief kleine Santos. Looks wil ook wat 😉
Mijn keuze is de Koga E- Worldtraveller geworden en dan het mixed frame. Maar Pendix-oplossing denk ik verder niks mis mee. Gewoon gaan test rijden dan kan je het ervaren. Succes! Groet Karin
al tijdje geleden verkocht, dus mag een slotje op.