Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Te koop Zpacks Altaplex tent - Forum Wereldfietser

Te koop Zpacks Altaplex tent

Voor Bikers en Hikers!
De Altaplex tent is een 1-persoons lichtgewicht tent van 550 gram. Ik heb deze tent gekocht in 2016 maar zeer weinig gebruikt. Hij is in de Camo uitvoering. Hoogte is 147 cm, breedte 230 cm en de diepte is 91.
De tent is volledig getapet. Hij is gemaakt van (DCF) Dyneema Composite Fabric ook wel Cuben Fiber. De tent is zonder haringen of tentstok gekocht. Als tentstok heb ik een wandelstok gebruikt die ik aan het frame kon binden. De tent is nu vervangen door een ander type tent, Plexamid. De foto’s ect en verdere gegevens zijn nog wel te vinden op de website van Zpacks.
Vaste prijs is €350.-

Groet Gerard

Bijlagen

Ik neem aan dat deze tent enkeldaks is. Het totale minimale gewicht met haringen, grondzeil en stok zal iets van 800 gram zijn? Wat is het aankoopbedrag van deze tent geweest?
Je wilt wél wat verkopen, maar de verdere specificaties mag de eventuele koper zelf uitzoeken..... Jammer vind ik dat altijd. (Dit hoef je niet eens zo persoonlijk op te vatten, maar denk er maar eens over na) Ik ben ook wel benieuwd naar het totaalgewicht namelijk.
Het totale minimale gewicht met haringen, grondzeil en stok zal iets van 800 gram zijn?
Dat moet ongeveer kloppen. Ik heb een zeiltje dat 100 gram lichter is, en met stok, haringen en Tyvek grondzeil (44 gram per vierkante meter) weegt alles samen 650 à 700 gram.
Hoeveel het precies is, weet ik niet meer.
Antwoorden op gestelde vragen:
- prijs was $635 = gerekend naar nu ongeveer €553.- Kosten in NL waren voor zover ik weet €65.- BTW en inklaren etc.
- tent is compleet, gekocht zonder haringen. Die had ik al vanuit een andere tent van Zpacks, een Duplex.
- het gewicht is wat ik heb opgegeven.
- lichtgewicht haringen, 10 stuks, zullen ongeveer 90/100 gram zijn.
- een Carbonstok zal ongeveer 110 gram wegen
- grondzeil? Ik gebruik als extra laagje een stukje Tyvek wat een paar gram weegt. In principe is het niet nodig, het grondzeil is sterk genoeg. Je voorkomt dat grondzeil smerig kan worden.
- totaal gewicht: ik kom op ongeveer 760 gram. Nog onder de 800 gram.
Ik hoop dat ik hiermee aanvullende info heb gegeven.

Gerard
Ja, hij is inderdaad enkeldaks.
He gerard, vraagje

Is je tent nog steeds te koop?

Ik heb wel intresse namelijk,

Groet

STEFAN
Is verkocht. Kan slotje op.
Gerard Poorthuis