Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Idworx easy rohler te koop - Forum Wereldfietser

Idworx easy rohler te koop

Deze Id worx fiets is pas 2 1/2 jaar oud en in een zeer goede staat.
Het type is de easy rohler, travel spec, met 14 rohloff naaf en de onderhoudsvrije belt ipv ketting.
De maat van de fiets is M, staat voor een framemaat van 52. Deze prachtige fiets heeft €4800,- gekost. Een geweldige wereldfiets, je moet er wel wat voor overhebben maar dan heb je ook wat.

Heb je interesse en wil je komen kijken/proefrit maken dan ben je van harte welkom in Wageningen.

Bijlagen

En de vraagprijs is?
3300 euro op marktplaats
Zolang toegestaan wordt dat mensen zich aanmelden op dit forum en direct als eerste (en vaak enige posting) een product te koop mogen aanbieden, zul je er mee te maken blijven houden dat ze onbekend met de (huis)regels zijn.
Gelukkig zijn er dan vaak andere forumleden die de boel voor de nieuweling aanvullen :|
Ff linkje is handig :D
Meer foto's daar

https://www.marktplaats.nl/a/fietsen-en ... fiets.html
@Jon, hoeveel kilometer heeft de fiets ongeveer gereden? Is de olie al een keer gespoeld?
mikefiets schreef:
vr 09 nov, 2018 22:16
Zolang toegestaan wordt dat mensen zich aanmelden op dit forum en direct als eerste (en vaak enige posting) een product te koop mogen aanbieden, zul je er mee te maken blijven houden dat ze onbekend met de (huis)regels zijn. :|
Ik weet op andere fora dat het noodzakelijk is om minimaal 5 berichten op het forum geplaatst te hebben voordat je iets überhaupt kan plaatsen in vraag en aanbod.

Wellicht een goed idee voor Wereldfietser.nl?
5 is zelfs erg weinig.
De meeste zitten meer rond 10 a 20 zinvolle berichten.
Louis schreef:
ma 12 nov, 2018 08:32
mikefiets schreef:
vr 09 nov, 2018 22:16
Zolang toegestaan wordt dat mensen zich aanmelden op dit forum en direct als eerste (en vaak enige posting) een product te koop mogen aanbieden, zul je er mee te maken blijven houden dat ze onbekend met de (huis)regels zijn. :|
Ik weet op andere fora dat het noodzakelijk is om minimaal 5 berichten op het forum geplaatst te hebben voordat je iets überhaupt kan plaatsen in vraag en aanbod.

Wellicht een goed idee voor Wereldfietser.nl?
Het ligt er aan hoe je het bekijkt.

Als je het aanbieden van iets op dit forum ziet als een gunst voor de verkoper dan zou je iets van hem/haar kunnen vragen zoals eerst een aantal bijdragen.
Als je het aanbieden van iets op dit forum ziet als een gelegenheid voor de andere forumbezoekers dan kunnen we er alleen maar blij mee zijn.

Ik denk niet dat het nodig is om op voorhand een tegenprestatie te vragen. Wel mag het van mij zo blijven dat nieuwkomers kritisch bekeken worden of ze wel enigszins goede waar aanbieden; lees: dat de informatie klopt.
Dat het de nieuwkomers standaard niet lukt om een goede link naar marktplaats te geven zal dan ook zo blijven, het zij zo. Dat regelen anderen dan wel.
M276 schreef:
ma 12 nov, 2018 17:45
5 is zelfs erg weinig.
De meeste zitten meer rond 10 a 20 zinvolle berichten.
Het grote nadeel daarvan is dat het ook een grote drempel creëert voor mensen die op een correcte manier een artikel willen aanbieden zonder zin te hebben om aan een forum deel te nemen.

Ooit wilde ik een pak gratis tijdschriften aanbieden op een forum maar dat was niet mogelijk omdat ik nog niet genoeg posts had gemaakt. Ik heb er dan maar van afgezien, dit terwijl ik behoorlijk zeker was dat er wel mensen in die tijdschriften geïnteresseerd zouden zijn.

Renaat
Jon geeft geen antwoord meer.....
Ja goed idee, dan gaan er af en toe maar een paar tijdschriften de bak in.
groverr schreef:Jon geeft geen antwoord meer.....
Typical. Marktplaats rekent belachelijke bedragen voor advertenties en het wemelt er van de oplichters, tuurlijk gaan mensen op zoek naar gratis alternatieven.
Misschien is het voorstel draadje hier wel de uitkomst.
Eén zinnig bericht plaatsen voordat je iets te koop aan kunt bieden zou geen beletsel moeten zijn.
(Ja ik weet het, het is dan wel een typisch Nederlands compromis tussen 5 of meer postings of helemaal geen :lol: . Een voorstel draadje zou ik sowieso wel goed vinden).

Groet,
Tom.
Tom vds schreef:
ma 12 nov, 2018 22:37
Misschien is het voorstel draadje hier wel de uitkomst.
Dan leer je mensen al in hjn eerste bericht om onzin te schrijven.
Leon schreef:
ma 12 nov, 2018 23:10
Dan leer je mensen al in hjn eerste bericht om onzin te schrijven.
Dan weet je ook meteen waar je aan toe bent :wink:

Groet,
Tom.
delete
Advertentie op Marktplaats is verlopen, zag ik.
Dit ter info.
Loes van den Bergen schreef:
zo 25 nov, 2018 09:44
Advertentie op Marktplaats is verlopen, zag ik.
Dit ter info.
 
Tja :roll:

Eerste en enige bericht ma 05 nov, 2018 21:56
Het laatste bezoek was wo 07 nov, 2018 19:58

Een tweedagsvlieg dus.

Misschien het forum pas na een introductie-bericht, of zelfs een (klein) aantal berichten, voor advertenties vrijgeven ?   Dit type eendagsvliegen zie je ook elders in heel andere interessegebieden het forum "bevuilen".

BSM
Loes van den Bergen schreef:
zo 25 nov, 2018 09:44
Advertentie op Marktplaats is verlopen, zag ik.
Dit ter info.
Dan zijn we nu met een aantal mensen de advertentie hoog in de actieve topics aan het
het houden van een fiets die waarschijnlijk al verkocht is. Dat zou dan wel tijd voor een slotje worden :-)

Dan kunnen we verkassen naar het verkooptopic van een andere nieuweling met het vervolg van deze discussie ;)
Verlopen betekent niet verkocht. Toch?