Additionally, paste this code immediately after the opening tag: te koop Santos TM 28 inch 57 cm - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

te koop Santos TM 28 inch 57 cm

supermario schreef:
zo 03 jun, 2018 09:21
Ik heb echter veel last van tintelende liinker hand en vingers. Rechts niet. Wat ik ook doe, ik kan geen goede zit vinden om pijnloos te fietsen.
Vervelend misschien verlicht de volgende oefening (PMR) enigszins. Zelf geen ervaring mee: http://iikmisc.blogspot.com/2013/04/num ... ngers.html
Bij mijn andere fietsen had ik er nooit last van.

Mario
Al je andere fietsen waren ook een stuk groter kwa framemaat.
Hoop dat een nieuw frame helpt.
Zou een ander stuur met de nodige backsweep niet helpen. Ik heb er zelf last van als ik een recht mtb stuur gebruik. Met mijn On-One OG heb ik er geen last van.
Maar staat de fiets nu wel of niet te koop?
het eea is mij niet duidelijk
Fiets staat niet te koop.

Probeer eerst het probleem op te losssen.

Ik vertelde de verkoper ook dat mijn andere frames groter waren, maar volgens hem is een santos frame een ander model. Bij groter zou ik problemen krijgen. Die heb ik nu dus.

Ga morgen bij snel in Den Haag een ergo-tec stuur kopen met een knik van 12 graden en vervang de ergons in biokurk.

Als dat niet werkt koop ik een groter frame desnoods gebruik ik een ketting spanner.

Het grootste bod wat ik kreeg was €1200. Ik hou de fiets dan liever zelf.

Mario
Iemand ervaring met de stalen Intec frames van meilenweit? Hoe stijf zijn deze frames? Stijver dan het heren randonneur frame van Koga?
Neem dan een stuur met ene grotere back sweep dan 12gr. Rond de 20 a 25 geeft een meer natuurlijke houding voor je polsen.
Hoi Inge

Ik heb dit stuur zag ik net nog in mijn kast liggen. Zal het er morgen opzetten en kijken hoe dit fietst.

Mario
Ben benieuwd - vermoed dat je polsen dit samen met goed afgestelde Ergon grepen als plezierig zullen ervaren.
Inge

Heb het stuur gemonteerd. Het komt van Vittorio en lag al jaren onder in de kast. Zij noemen het een moon stuur.

Ik fiets met een geveerde cane creek. Probleem is dat het zadel niet verder meer naar achteren kan, waar door mijn benen niet goed in staat zijn om mijn romp omhoog te drukken. Zit ook wat te dicht ter hoogte van de trapas.

Zal er morgen een andere zadelpen inzetten. Kijken wat het verschil is.

Mario
Mario, Ik zou persoonlijk je fiets niet zo goedkoop wegdoen.
Als ik me niet vergis heb je er 1900 / 1950 voor betaald. Dan je nieuwe sonnaaf erbij. En de verlichting. Je zadelpen.

Ik denk niet dat je alle kosten er weer uit haalt. Maar voor 1250 / 1500 euro is echt zonde.

Misschien de fiets weer in de oude staat terug brengen. En dan verkopen.

Het is geen kritiek
Maar het is zo zonde van je geld om hem zo goedkoop weg te doen