Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Gratis, voor een flesje wijn volle Schwalbe Mondial banden - Forum Wereldfietser

Gratis, voor een flesje wijn volle Schwalbe Mondial banden

Beste mensen,

Onze kelder heeft teveel spullen....vinden wij. Wij houden van leegte en om dat te bereiken moet er wat weg.
Flesje wijn en je hebt twee prima Schwalbe Mondial wereldbanden. 622-50. Oftewel: 28" (voor de hipsters 29") en 50 mm breed. Daar kan je prima mee de wereld over.
Banden hebben een paar km gereden maar als jij slijtage kunt ontdekken mag je het flesje wijn weer mee terig naar huis nemen :D .

Ophalen in Krimpen aan den IJssel....ik weet het, we zijn te lui om elk pakje naar het postkantoor (bestaat dat nog?) te brengen. Maar voor een beetje wereldfietser moet dit op zijn minst een mooie uitdaging zijn om via Gouda of bijvoorbeeld de zilverstad Schoonhoven naar het mooie Krimpen te fietsen.
En met die inspanning heb je een fijn setje banden. Oh ja, had ik niet gezegd. Het gaat om een setje. 2 bandjes dus.
foto1.jpg
Marco Meijerink
Hoi Marco,

misschien heb je al 200 pbjtes gehad, maar ik heb voor mijn vrouw nog een set banden nodig en heb daar wel een lekker flesje voor over :)

Woon toevallig in het pittoreske Schoonhoven en ben gisteren nog door jullie dorpje gefietst! Had ik het geweten...

Ik zie graag je reactie! Groet, Aart

ps. Nou zie ik net dat ik op de XR banden heb gereageerd. Nou ja, ik bedoelde eigenlijk de Mondial banden, maar ik wacht jouw reactie gewoon af.
hahaha.....best wel.
Even tussen het kerstontbijt (met eigen gebakken kerstbrood door Lisette....wat een vrouw!) de borrel en het diner in. Je bent van harte welkom. Schoonhoven is lekker dichtbij. Over de dijk is het heerlijk fietsen.
Ik stuur je een pb'tje voor het maken van een afspraak.
redmiller schreef:misschien heb je al 200 pbjtes gehad, maar ik heb voor mijn vrouw nog een set banden nodig en heb daar wel een lekker flesje voor over :)
Pas op hoor, je koopt met die fles wijn een kat in de zak. Er staat 'volle Schwalbe Mondial-banden', maar die op de foto zijn zo goed als leeg. ;)

Vrolijk Kerstfeest,

Carl
Goedemorgen Marco,

heb jij mijn PB ontvangen? Groet, Aart
Hoi Aart,
Ik dacht dat ik het al gedaan had. Sorry. Komt er alsnog aan.
Bandjes zijn de deur uit gegaan. Kan op slot.
Marco Meijerink schreef:Bandjes zijn de deur uit gegaan. Kan op slot.
Lekker wijntje?
Ik hoop het :wink: