Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Te koop: 2 Schwalbe Marathon Mondial 42-622 (700x40C) banden - Forum Wereldfietser

Te koop: 2 Schwalbe Marathon Mondial 42-622 (700x40C) banden

Te koop: 2 Schwalbe Marathon Mondial 42-622 (700x40C) (Evolution line) banden.

Vrijwel nieuw, want in totaal slechts 3 weken gebruikt tijdens een tocht door Thailand dit jaar. Ze gaan weg omdat ze net iets te breed zijn voor m'n frame/spatborden. Ik heb een maatje kleiner (37-622) gekocht.

Iemand geïnteresseerd in dit bandensetje? Laat maar weten. Prijs komen we wel uit.

Groet,
Sander
Lijkt me reuzehandig te weten waar je woont.
bikelike schreef:Lijkt me reuzehandig te weten waar je woont.
Goed punt: ik woon in Odijk, Utrecht.
Kun je aan geven welke fiets jij hebt, waarop je de bandenmaat net te groot vond?

Pieter
Hoi Pieter,

Ik heb een Stevens Lite Tour 8x Disc. Voor gaat het nog wel, maar achter zit ie te dicht op het spatbord, waardoor de band in modderige omstandigheden aan begint te lopen en op een gegeven moment zelfs vastloopt. Zonder spatbord achter zou het passen, ware het niet dat de achterdragerconstructie afhankelijk is van het spatbord. Daarom heb ik besloten er een maatje kleiner op te leggen. Een "echte" tourfiets kan deze banden makkelijk hebben.

Groet,
Sander
Ik heb wel belangstelling. Wat is je prijs?
Je hebt een pb.
De banden zijn nog beschikbaar. Voor een schappelijk bod gaan ze weg.
Tsja, toch de vraag: wat is schappelijk in jouw ogen?
Voor minder dan de helft van de nieuwprijs mogen ze weg: € 40,- voor de set, exclusief eventuele verzendkosten.