Additionally, paste this code immediately after the opening tag: VSF Fahrradmanufaktur TX400 Shimano 790 EUR - Forum Wereldfietser

VSF Fahrradmanufaktur TX400 Shimano 790 EUR

Item: VSF Fahrradmanufaktur TX400 Shimano
Plaats: Sint-Pieters Woluwe, België
Staat: 95%
Reden van verkoop: Overschakelen naar Rohloff en 28"
Prijs en voorwaarden: 790 EUR (net voor 500 EUR onderhoud laten uitvoeren)
Extra Info:
Net groot onderhoud gehad bij Maison du Vélo in Brussel, officiële Fahrradmanufaktur dealer:
- Nieuw voor- en achterwiel;
- Nieuwe Schwalbe Marathon Supreme banden (voorband is nog niet vervangen, nieuwe voorband krijg je er zo bij);
- Nieuwe naafdynamo;
- Nieuw voor- en achterlicht;
- Nieuwe rem- en schakelkabels;
- Tubus racks van 1.5 jaar oud;
Maat: Maat 57. Ik ben 1.86m groot met een binnenbeenlengte van 87cm.
Afbeeldingen:

Afbeelding
Nieuwe prijs.
Verdere prijsverlaging naar 750 EUR.
Weet je zeker dat dit officieel een 57 is? Hij lijkt qua plaatje erg op de mijne.
Afbeelding
en dat is een 53. (of telt de doorgestoken zitbuis bij VSF als officiële maat?)
Balangrijker is de lengte van de virtueel horizontale bovenbuis, te meten horizontaal van hart zitbuis tot hart balhoodfbuis.

Ik zou toch benieuwd zijn waarom er nieuwe wielen in moesten.
Beste,

De frame maat valt af te lezen op het kader. Ik ben er dan ook zeker van dat het hier wel degelijk frame maat 57 betreft. Overigens, met mijn 1.86m zou ik het knap lastig hebben op een maat 53.

Vriendelijke groet
Nieuwe wielen omdat ik in het voorwiel een naafdynamo heb gestoken, en er op het achterwiel een grote speling zat.
Lanseloet schreef:Overigens, met mijn 1.86m zou ik het knap lastig hebben op een maat 53.
Ik ben 185 cm lang. VSF's vallen meestal lang uit. Mijn T400 is dan wel maat 53, maar de (virtueel horizontale) bovenbuislengte is 58 cm.
VERKOCHT