Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Te koop: Koga Randonneur 57 cm voor niet veel geld - Forum Wereldfietser

Te koop: Koga Randonneur 57 cm voor niet veel geld

Beste WF'ers,

Na 16 jaar trouwe dienst heb ik een nieuwe fiets gekocht. Vandaar dat mijn oude fiets weg mag. Het frame is 100%, de rest is goed gebruikt. De vraagprijs op MP is € 100 om oud ijzer handelaren buiten de deur te houden. Een serieuze aspirant WF'er met een beperkt budget kan natuurlijk altijd een lager bod doen... (doe maar wel via MP, maar vermeld in je bod dat je via dit forum de fiets gezien hebt..)

http://link.marktplaats.nl/m966927169

Afbeelding
Mvg
Eric
Verkocht en omgebouwd....

Afbeelding
Daar is flink aan gewerkt! Complimenten. 8)
Maarre, is hij nu eerst verkocht en toen door een ander omgebouwd of heb je hem van jezelf gekocht? :roll:
Nee, ik heb hem niet verbouwd.

Ik heb hem verkocht aan een iemand uit Duitsland, vlak over de grens bij Venlo. Ik heb de fiets toen meegenomen naar mijn werk in Dronten, een collega uit de buurt van Venlo heeft de fiets meegenomen naar zijn huis en vandaar is de fiets opgehaald (in een Smart :shock: ) en na verbouw stuurde de koper mij een fotootje...

Al met al vond ik het wel grappig om hier een fotootje te plaatsen....
Mooi als je oude fiets nog een goede bestemming krijgt en weer even meekan.
Maar dat voorspatbord! Daar krijgt ie problemen mee. Hangt nu al bijna op de grond. De eerste beste stoeprand....
stgra schreef:Mooi als je oude fiets nog een goede bestemming krijgt en weer even meekan.
Maar dat voorspatbord! Daar krijgt ie problemen mee. Hangt nu al bijna op de grond. De eerste beste stoeprand....
... schuurt het lapje tegen de grond, maar het spatbord begint gelukkig substantieel hoger. Ik heb ze ook die SKS longboards. Stoepranden zijn niet ideaal, maar je ketting weet zo'n lange flap wel te apprecieren en met wat oefening weet je vrij snel wat kan zonder schade.
Zeer propere renovatie. En hij lijkt zelfs ergens zo'n roldynamo vandaan te hebben gehaald.
EnriceV schreef:..... En hij lijkt zelfs ergens zo'n roldynamo vandaan te hebben gehaald.
Die zat er nog op..... ;-)