Additionally, paste this code immediately after the opening tag: TE KOOP: Koga Worldtraveller - Forum Wereldfietser

TE KOOP: Koga Worldtraveller

Te koop: KOGA WORLDTRAVELLER 60 cm.

Koga Worldtraveller maat 60cm (model van 2004). Gekocht in maart 2004. Geen 1000 km mee gereden. De fiets is in prima staat (zo goed als nieuw).
Voor- en achterdrager van Tubus, XT afgemonteerd, Mavic 26" wielen, vlinderstuur, zadel Brooks, ...

Groetjes,
Jeroen
wat moet ie kosten? :lol:

Mag ik vragen waarom je hem weg doet?

Michiel
Hellow !!!

Ik was vorig jaar van plan om op fietsvakantie te gaan, maar door omstandigheden (school en overvolle vakantie) ben ik niet op fietsvakantie kunnen gaan.

De vraagprijs: aangzeien de fiets nog maar een jaar oud is, en er nog maar heel weinig kilometers mee gedaan zijn , zou ik toch graag 1500 a 1600 EUR ervan krijgen. (nieuwprijs Koga WT was 2000 EUR)
Maar er valt uiteraard een overeenkomst voor te zoeken!!!
Voorstellen zijn uiteraard welkom (jeroen_vervloet@hotmail.com)!!!

Groetjes,
Jeroen

...ok je koopt een koga wt om op vakantie te gaan, je gaat toch niet en dus doe je hem weg...wie heeft daar geld voor?

Ja, inderdaat. Dan ga je toch dat jaar daarop een fietsvakantie doen! Lijkt mij!?

Nou, nou. Iemand wil zijn fiets verkopen en wordt dan meteen aan een kruisverhoor onderworpen? Alsof de reden waarom de persoon in kwesitie afziet van een nieuwe poging iemand wat aangaat. Ik heb wel door dat als je iets wilt verkopen, je dat misschien niet hier op het forum moet proberen. Of het mag niks kosten, of je moet meteen je hele doopceel lichten, of allebei.

watje22 schreef:Nou, nou. Iemand wil zijn fiets verkopen en wordt dan meteen aan een kruisverhoor onderworpen? Alsof de reden waarom de persoon in kwesitie afziet van een nieuwe poging iemand wat aangaat. Ik heb wel door dat als je iets wilt verkopen, je dat misschien niet hier op het forum moet proberen. Of het mag niks kosten, of je moet meteen je hele doopceel lichten, of allebei.
inquisitie...

Scherp gevonden :-), maar het gaat (helaas?) slechts om een tikfout (mijnerzijds).

hoho...het komt me alleen wat vreemd voor;
een koga wt is niet echt een fiets voor twee tientjes
het is gewoon jammer om te zien dat iemand blijkbaar zodanige fietsplannen heeft dat ie zon fiets koopt, en als de plannen niet doorgaan hem gelijk weer verkoopt

sjoerdjec schreef:hoho...het komt me alleen wat vreemd voor;
een koga wt is niet echt een fiets voor twee tientjes
het is gewoon jammer om te zien dat iemand blijkbaar zodanige fietsplannen heeft dat ie zon fiets koopt, en als de plannen niet doorgaan hem gelijk weer verkoopt
Ach, ik vind het nogal meevallen. Hoeveel; mensen kopen er niet een auto die behoorlijk hard de bocht om kan en sukkelen vervolgens met een lullig gangetje (veel trager dan is toegestaan) over 's Heren wegen? :?
Leon

sjoerdjec schreef:hoho...het komt me alleen wat vreemd voor;
een koga wt is niet echt een fiets voor twee tientjes
het is gewoon jammer om te zien dat iemand blijkbaar zodanige fietsplannen heeft dat ie zon fiets koopt, en als de plannen niet doorgaan hem gelijk weer verkoopt
Het zijn gelukkig niet allemaal zunnige Ollanders :lol:
Hallo!

Helaas voor de geinteresseerden ... de fiets is verkocht !!!

Groeten,
Jeroen