Additionally, paste this code immediately after the opening tag: TK Vaude Power Lizard UL 1-2 - Forum Wereldfietser

TK Vaude Power Lizard UL 1-2

Vaude Power Lizard UL 1-2
Zo goed als nieuw.
Is één keer opgezet geweest. Eigenlijk dus nieuw.

Erg ruime tent voor weinig gewicht (1043 gram).
Goed te doen met 2 personen en in je eentje is het een een balzaal.
Met floorprotector.

Deze combi kost in Nederland nieuw circa €450
Ik doe hem alleen weg voor een goede prijs.

Marla
En volgens de forumregels is het e bedoeling dat je aangeeft wat voor jou een goede prijs is :P :idea: !
Beer schreef: Goed te doen met 2 personen en in je eentje is het een een balzaal.

Marla
Balzaal? Wat voor dans doe jij op een ruimte van 230x90cm en een hoogte van 95cm

Wat meer (objectieve) informatie zal de verkoop bevorderen

Ronald van der Perk
Ronald van der Perk schreef:
Beer schreef: Goed te doen met 2 personen en in je eentje is het een een balzaal.
Marla
Balzaal? Wat voor dans doe jij op een ruimte van 230x90cm en een hoogte van 95cm
Wat meer (objectieve) informatie zal de verkoop bevorderen
Ronald van der Perk
Wat een zure opmerking zeg; vind je het gek dat iedereen hier wegrent 8)
Dat bedoelt Maria natuurlijk bij wijze van spreken !!
Sorry, was niet zo bedoeld.

Ronald van der Perk
Heb je een PB gestuurd.

Gr Leo
hoi als de tent nog niet weg is bied ik graag 250 euro

jerry
Ik heb m ook en vind het een fijne tent, maar ik ben het er niet zonder meer mee eens dat het met zijn tweeen goed te doen is. Je moet er in ieder geval rekening mee houden dat het voeteneind 90 cm breed is en er dus geen twee vierkante matjes van standaardformaat (50cm) in passen. Met toelopende matjes gaat het wel. Ook moet je of redelijk dicht bij elkaar liggen, of accepteren dat de persoon achterin met zijn/haar gezicht in het tentdoek ligt, zeker als het waait. Dankzij droog weer hoefde ik er weinig tijd in door te brengen en was het te doen, maar na 17 nachten zei mijn vriend: kamperen is prima, maar dan moet er wel een grotere tent komen. (Ik beschouw het eerste deel als mijn overwinning en het tweede deel de prijs daarvoor.)

Bij enkele nachtjes weer alleen kamperen voelde het wel degelijk als een balzaal.
Excuus dat ik er geen prijs bij had staan.

Ik heb deze week net een andere tent verkocht, dus ik heb besloten dat ik deze hou, tenzij ik er € 400 voor krijg.
Dus eigenlijk alleen interessant als je hem toch al wilde kopen.

Marla
Omdat ik vorige week een nieuwe dubbeldaks heb gekocht, mag deze weg voor €200.

De tent is één keer opgezet geweest, dus zo goed als nieuw.

Marla
Verkocht