Additionally, paste this code immediately after the opening tag: te koop Santos Travelmaster 2.6 Alu - Forum Wereldfietser

te koop Santos Travelmaster 2.6 Alu

Met pijn in met hart: te koop Santos Travelmaster 2.6 Alu. 19 inch. Versnellingsgroep: Shimano Deore XT. Standaard voor en standaard achter, fietspomp aan het frame, voor-en achterbagagedrager, bidon(houder 2 stuks). Voor- en achterspatbord. Ritchey verstelbare zadelpen en stuurpen. Axa slot met reservesleutel, extra slot Abus. Continental banden 26 x 1,75. Etc, etc. Kleur blauw

Hooguit 100 km op gereden.
Wegens omstandigheden ga ik hem niet meer naar (o.a.) Rome fietsen.

Er zit nog een verzekering op tot 5 juli 2014.

Los er bij te koop een Tassenset van Vaude: Stuurtas- Vaude Aque box black, 2 Voortassen Vaude World Tramp II en 2 achtertassen Aqua Back plus (allen niet gebruikt).
Nieuwprijs ca 500

Neem gerust contact op of kom kijken in Oude Wetering (buurt Leiden)
groet,
Saskia
er kan geboden worden op Marktplaats:
http://www.marktplaats.nl/a/fietsen-en- ... mympSeller
Welke versnellingsgroep en welke frame maat is het?
Framemaat 19 inch
Chinook 23 -44= 104 9 speed N5
Chinook 32 -104 9 speed N5
Chinook 23 -44= 104 9 speed N5
Chinook 32 -104 9 speed N5
Wat voor versnellingen zijn dat dan?

mvg
weet ik veel. Dat staat erop
benie schreef:
Chinook 23 -44= 104 9 speed N5
Chinook 32 -104 9 speed N5
Wat voor versnellingen zijn dat dan?

mvg
Dat heeft ze waarschijnlijk op de chainring gelezen...Kan je niet zo veel mee
leg maar uit dan waar ik het aan kan zien?
berger schreef:
benie schreef:
Chinook 23 -44= 104 9 speed N5
Chinook 32 -104 9 speed N5
Wat voor versnellingen zijn dat dan?

mvg
Dat heeft ze waarschijnlijk op de chainring gelezen...Kan je niet zo veel mee
Waarschijnlijk TA-Specialities Chinook kettingbladen, 23T 44BCD (moet dat geen 22t zijn?) en 2 bladen met 104BCD in 32T en 44T. Dus mooie kettingbladen van een 3x9 triple (23-32-44)
Beste Saskia, als je je potentiële koper wilt helpen, kijk dan even op de achterderailleur:
Afbeelding
Daar staat waarschijnlijk Shimano LX, Shimano XT of DEORE op.
Doe hetzelfde met de voorderailleur:
Afbeelding
En de naaf:
Afbeelding

Wel een beetje moeite doen om die fiets te verkopen :wink:
ik ga gelijk kijken!
Alle 3 Shimano Deore XT.
Zegt dat wat over de versnellingen? Ik dacht dat de kettingbladen daarin belangrijk waren en dat die aangeduid worden met een getal? Ja, ik ben een (semi)leek..... :|
sasskin50 schreef:Alle 3 Shimano Deore XT.
Zegt dat wat over de versnellingen? Ik dacht dat de kettingbladen daarin belangrijk waren en dat die aangeduid worden met een getal? Ja, ik ben een (semi)leek..... :|
De meeste kopers zullen eerst (na de framemaat dan) geïnteresseerd zijn in de versnellingsgroep, bij dit soort fietsen is dat meestal Shimano Deore, LX of XT (in prijs oplopend).
De getallen die jij geeft zijn de technische specificaties van de kettingbladen, ook interessant maar niet doorslaggevend voor wel of niet kopen.
Jammer dat je er maar zo weinig op gefietst hebt! Succes met de verkoop.
Dank voor de uitleg.
Ja niet alleen jammer het voelt echt pijnlijk. Zo een mooie, lekkere fiets :( :(
Ik heb wel intresse maar heb eerst aan een kenner gevraagd of hij jou fiets is wil bekijken en hij intressant voor mij is....
Ik ben van plan om naar thailand te fietsen.
Als ik meer hoor en hij is goed gekeurd neem ik terug contact met je op.

Gr pieter
oke! Volgens mij is dit een hele goede fiets om mee naar Thailand te fietsen :lol:
Mooie fiets! Je hebt PB .
hij is goed gekeurd!! je hebt pb om af te spreken.