Additionally, paste this code immediately after the opening tag: WEGGEGEVEN: Primus VariFuel benzinebrander - Forum Wereldfietser

WEGGEGEVEN: Primus VariFuel benzinebrander

Najaarsschoonmaak

Ik heb een Primus VariFuel al tijden niet meer gebruikt sinds ik een gasbrander heb. Af te halen in Bergen op Zoom. Gratis, maar als je het meer waard vindt dan € 0 mag een bijdrage natuurlijk altijd.

http://www.spiritburner.com/fusion/gall ... uel-04.jpg
Plaatje is van de MultiFuel, welke ook op gas kan branden. De VariFuel kan dat niet.

Primus Varifuel
  • ca. 500 gram
  • brandt op kerosine, diesel, wasbenzine, loodvrij, Coleman Fuel, lampenolie en zelfs op whiskey :lol:
  • ik krijg 'm niet meer aan de praat, maar als je geen twee linkerhanden hebt is dat mogelijk geen probleem
  • incl. metalen pomp en wat reservemateriaal
  • incl een aantal brandstofflessen én Coleman Fuel
  • incl. windschermpje
jep intresse! check pm Robertjan :-)
Ik heb belangstelling voor de brander én Wechsel Pathfinder. Kan ik je eventueel bellen om een prijs overeen te komen?
Jens heeft ook interesse getoond in de VariFuel. Als hij me een bevestiging van het overmaken van de verzendkosten (en evt. wat extra's) stuurt, is die voor hem. Mocht hij dat niet binnen 3 dagen doen, dan kan de VariFuel ook mee in de overeenkomst.

Voor de Pathfinder kun je bellen, ik zal je zo m'n telefoonnummer per PB versturen.
Dank je voor dit bl#ks*msnelle antwoord. Ik wacht de
reactie van Jens af en zal dan graag contact met je op-
nemen!
Hoe overigens deze PB te openen? Zie je tel.nr. nergens staan.
Bovenin, onder het zwarte balkje, zie je iets in de trant staan van "1 nieuw bericht" en daar kun je op klikken. Dan kom je in het berichtenpaneel en kun je berichten ontvangen en versturen.
Er is nu vanuit 3 personen interesse in de brander. Ik wacht even de acties af.
Leuke actie!
Dank je Bert!
Jens is de gelukkige. Sinds vanavond is de brander onderweg naar het nieuwe baasje.