Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Te Geef/ te Ruil/ of te Koop - Forum Wereldfietser

Te Geef/ te Ruil/ of te Koop

Hallo,

Na ruim zes jaar onderweg te zijn en nog steeds niet van plan om er mee op te houden is het tijd om de spullen die hier nog staan op te ruimen. Naast honderden boeken en (slik!!) duizenden geluidsdragers zijn er ook wat boeken over fietsen. Ik ben dus op zoek naar liefhebbers voor de volgende titels:

*Lonely Planet van IRAN uit het jaar 1992.
*Fietsen in Europa, een boekje uit 1982 van de ENFB
*Fietstochten in Europa, ook al uit 1982, nu van uitgeverij Luitingh
*Reis Handboek Hong Kong en Reizen naar China door Peter Steinmetz uit de Elmar Reishandboeken serie (1987)
*Uit dezelfde serie: Japan, door Ronnie Rokebrand (1992)
*Wielersport, door Henk Zorn ook van Elmar uit 1983
*Guide Tour De France, een door Nashua uitgegeven naslagwerk in ringband formaat. Alles over de Tour tot en met 1987
*Wielrennen 1982, een fotoboek van Cor Vos (van der Velde en Winnen op de cover)
*Een Eeuw Nederlandse Wielersport, door Wim van Eyle (1980)
*Lonely Planet, Travel Atlas van India en Bangla Desh
*Atlas Des Cols Des Alpes, alle alpen cols beschreven, althans de stijgingspercentages
*The Fabulous World of Cycling vol 9, een Engelstalig boek met foto’s en verhalen uit 1990 met commentaar van de meester zelf: Eddy Merckx

Al deze boeken wil ik wegdoen. Ik wil ze verkopen, maar ook ruilen en zelfs weggeven. Voor dat laatste moet je maar een goede reden verzinnen. Mocht je belangstelling hebben voor een van de titels, stuur me dan een mailtje.

Groetjes
ton
Hoi Ton,

Nadat ik afgelopen jaar een paar maanden heb gefietst in Australie, thailand en maleisie, ben ik nu aan het denken om het eens wat dichter bij huis te zoeken, europa dus.
Het fietsen in deze landen heeft mij erg enthousiast gemaakt maar tegelijkertijd ook doen realiseren dat er misschien in europa ook wel erg mooie avonturen te beleven zijn.
Vandaar mijn interesse voor jouw boek (Fietstochten in Europa, ook al uit 1982, nu van uitgeverij Luitingh)
Ik hoop dat dit reden genoeg is om eens na te denken om dat boek maar aan mij kado te doen en anders heb je misschien wel een paar leuke tips over fietsen in Spanje?

groetjes, Anna

Dag ton,

Weet niet of mijn laatste bericht aan jou is aangekomen, want hij staat hier niet bij in de lijst. Ben nog steeds geinteresseerd in die boekjes over europa. Ik schreef dat ik ze wel op wou komen halen, maar als je dat niet handig vind kunnnen we het ook anders doen, ik zou d'r echt blij mee zijn en Kees lijkt ook redelijk blij te zijn (afgezien van zijn vrijgezellen-status dan, ja Rolien (?) dit is weer een hint...) zonder de boekjes!
hoop nog wat te horen.
Groetjes Anna

Oh Kees, wat romantisch. En dat drie dagen na Valentijnsdag. Maar gezien mijn traumatische scheiding zou ik het wel graag rustig aan doen.

Liefs,
Roelien