Additionally, paste this code immediately after the opening tag: gazelle fuente trekking 2008 te koop - Pagina 3 - Forum Wereldfietser

gazelle fuente trekking 2008 te koop

wingeltje schreef:Ik lees net al dat commentaar, wordt er gewoon triest van en ben blij dat ik al afgelopen jaar het lidmaatschap van de wereld fietser heb opgezegd ik wil geen lid zijn van een clubje waar een aantal leden waarschijnlijk nog steeds niet weten waarom het zo heerlijk is op de fiets, want een aantal zeikt andere leden nog steeds af op hun advertenties, commentaar en of spelfouten, bah
gewoon jammer
Ben het met je eens. Ook ik heb, met reden vermeld, mijn lidmaatschap opgezegd. Niet op een persoonlijk gericht bericht, maar op berichten in strijd met de regels. Van z'n club wens ik geen lid te zijn. Ik fiets er niet minder om.

Veel fietsplezier, Piet.
:idea: Ik weet een leuk nieuw thema voor een volgend fietsweekend :!:

Een weekendje georganiseerd door en voor alle ' wij weten alles zo goed ' fietsers, kunnen jullie je eigenwijsheden mooi aan elkaar kwijt en is het hier een keer rustig op het forum en zijn jullie tenminste een keer aan het fietsen ipv achter je beeldscherm ongevraagde lessen en adviezen te geven.

Daarna kom je fit terug en merk je na alle gesprekken dat je het eigenlijk ook allemaal niet zo goed weet..en durven mensen hier weer open vragen te stellen...
Ik vind de acht criticasters, waaronder ikzelf (geef ik toe), nu wel méér dan genoeg van repliek gediend zijn. Mogen de andere ruim 8225 gebruikers van dit forum nu weer terug naar gewone conversatie?
Leon
Marjan schreef::idea: Ik weet een leuk nieuw thema voor een volgend fietsweekend :!:

Een weekendje georganiseerd door en voor alle ' wij weten alles zo goed ' fietsers, kunnen jullie je eigenwijsheden mooi aan elkaar kwijt en is het hier een keer rustig op het forum en zijn jullie tenminste een keer aan het fietsen ipv achter je beeldscherm ongevraagde lessen en adviezen te geven.

Daarna kom je fit terug en merk je na alle gesprekken dat je het eigenlijk ook allemaal niet zo goed weet..en durven mensen hier weer open vragen te stellen...
Goed idee, al was het maar omdat alle 'domme-vragen-stellers' er dan achter komen dat die nerds met verstand van zaken ook best handig zijn, ook al zijn ze af en toe wat contactgestoord. Een weekend met alleen 'domme-vragen-stellers' lijkt me trouwens ook behoorlijk hilarisch!

Maar serieus: volgens mij steekt het merendeel van de forumbezoekers hier nog altijd goede adviezen op. Ik heb hier door de jaren heen in ieder geval heel veel geleerd. Dat er soms eens irritaties zijn, is eigen aan menselijke interactie. Ik zou zeggen, kijk ook naar jezelf, want alleen de eigenwijze nerds de schuld geven is wel wat makkelijk.
Marjan schreef:Daarna kom je fit terug en merk je na alle gesprekken dat je het eigenlijk ook allemaal niet zo goed weet..en durven mensen hier weer open vragen te stellen...
Er zijn forumleden die technisch zeer goed onderlegd zijn en zeer veel ervaring hebben. Die altijd open staan voor vragen van beginnende fietsers, met nog weinig kennis van zaken.
Zal best een leuk weekend worden, maar die zullen na z'n weekend onveranderd van mening zijn.

Vaak komen de verschillen van mening in zaken, waarbij smaak en gevoel de boventoon voeren. Geen discussie op basis van ratio, maar op emotie. Maar over smaak van niet te twisten en van emoties van anderen word je niet veel wijzer.

Piet.
Pedalero schreef:Goed idee, al was het maar omdat alle 'domme-vragen-stellers' er dan achter komen dat die nerds met verstand van zaken ook best handig zijn, ook al zijn ze af en toe wat contactgestoord. Een weekend met alleen 'domme-vragen-stellers' lijkt me trouwens ook behoorlijk hilarisch!

Maar serieus: volgens mij steekt het merendeel van de forumbezoekers hier nog altijd goede adviezen op. Ik heb hier door de jaren heen in ieder geval heel veel geleerd. Dat er soms eens irritaties zijn, is eigen aan menselijke interactie. Ik zou zeggen, kijk ook naar jezelf, want alleen de eigenwijze nerds de schuld geven is wel wat makkelijk.
Je hebt gelijk, ik profiteer zelf ook van de vele kennis die hier aanwezig is, mijn opmerking geldt dan ook vooral voor al die ongevraagde adviezen, hier probeert iemand alleen maar iets te verkopen en hup, het lijkt wel of de kennis achter bosjes zit om toe te schieten op een prooi.

Het gaat me overigens niet om iemand de schuld te geven.
wat die gazelle niet allemaal te weeg brengt

verzoek aan de Moderator, Zou u mijn topic willen sluiten, dit gaat nergens meer over en de fiets is verkocht.

bij voorbaat dank

marcel
wingeltje schreef:verzoek aan de Moderator, Zou u mijn topic willen sluiten, dit gaat nergens meer over en de fiets is verkocht.
Ben ik absoluut niet met je eens, er zijn nog mensen genoeg die mogen reageren op jouw opmerkingen 8)
Dit is een actief forum. Als je daar een bijdrage op slingert en pas na drie dagen komt kijken wat er van geworden is, heb je een boel gelegenheid om bij te sturen gemist en kan dat verrassingen opleveren :roll:
Zo te zien aardig wat gebeurd tijdens mijn afwezigheid. :shock:

Een verdere discussie heeft volgens mij geen zin meer.