Additionally, paste this code immediately after the opening tag: te koop Koga randonneur 2011 60cm Duitsland - Forum Wereldfietser

te koop Koga randonneur 2011 60cm Duitsland

1
IK heb twee dingen:
1 je hebt toch net een nieuwe fiets aangeschaft?
2 open aub niet steeds een nieuw bericht over weer hetzelfde onderwerp.
Veel succces met fietsen,
Wim
Wim schreef: open aub niet steeds een nieuw bericht over weer hetzelfde onderwerp.
+ als het nou een echt bijzonder buitenkansje is/was, maar hier gaan er zeker 100 van in een dozijn :wink:

Hier nog een vrouwelijke variant voor (maar) 750 euro :wink:
Hoi,

ik heb een Randonneur van 2007.
prijs: €950

is in prima staat, kom gerust kijken
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Benny, waar kan ik die fiets komen bekijken en waarom doe jij die weg?
wat is de maat

Mario
57

mvg
Dag Gustaaf,

in een ander topic http://www.wereldfietser.nl/phpbb/viewt ... 10&t=18833 las ik dat je 187cm groot bent.
Mijn fiets is een 57. Wellicht te klein voor u..
Komen kijken mag altijd natuurlijk.

Fiets- en Wandelbeurs komt er algauw aan, wellicht kunt u zich daar goed laten informeren over wat het beste is voor u.

Bekijk zeker eens de Duitse merken (Stevens, Gudereit, VSF), die zijn heel prijs/kwaliteit gunstig.
mvg
bedankt Benny,dat vind ik tof van jou.
benie schreef:in een ander topic http://www.wereldfietser.nl/phpbb/viewt ... 10&t=18833 las ik dat je 187cm groot bent.
Mijn fiets is een 57. Wellicht te klein voor u..
Het klopt gemiddeld maar je kunt het in dit geval niet per definitie op voorhand zeggen. De bovenbuislengte is bepalender voor de framegrootte dan de lengte van de zitbuis. Ik ken fietsen waarvan de 54-cm-versie vrijwel even lang is als een 61 cm-versie van een ander merk terwijl beiden prima fietsen zijn. (Ze staan hier naast elkaar in het schuurtje :D )
Ook de wensen van de koper zijn belangrijk. Is het een persoon met een lang bovenlijf die diep wil zitten: lange fiets. Is het iemand met een relatief kort bovenlijf die graag rechtop zit: korte fiets.
Leon
Dag Leon,

Tja, ik ging uit van mijn lichaamsgrootte:
1m73 en 82cm binnenbeen lengte.
De Randonneur past mij prima, uiteraard kan je pas oordelen als iemand daadwerkelijk de fiets komt passen/proefrijden.
Die kan dan voor zichzelf uitmaken of de fiets prettig aanvoelt of zit.

Vraag is natuurlijk of een en ander op korte testrit voldoende uitsluitsel heeft.
In feite moet je als kandidaat fietskoper beginnen met je te laten opmeten, uitgaand van je favorite zitpositie, recht, sporty....
benie schreef:Dag Leon,

Tja, ik ging uit van mijn lichaamsgrootte:
1m73 en 82cm binnenbeen lengte.
De Randonneur past mij prima, uiteraard kan je pas oordelen als iemand daadwerkelijk de fiets komt passen/proefrijden.
Die kan dan voor zichzelf uitmaken of de fiets prettig aanvoelt of zit.

Vraag is natuurlijk of een en ander op korte testrit voldoende uitsluitsel heeft.
In feite moet je als kandidaat fietskoper beginnen met je te laten opmeten, uitgaand van je favorite zitpositie, recht, sporty....
Als de koper al een fiets heeft waar hij wel lekker op zit (maar die stuk of versleten is) dan kun je die ernaast zetten en kun je goed vergelijken. Aan fijnslijperij van de zitpositie naderhand ontkom je toch niet.
Succes,
Leon