Additionally, paste this code immediately after the opening tag: koga (in) onderdelen te koop - Forum Wereldfietser

koga (in) onderdelen te koop

1
Is het voorwiel nog bruikbaar? Zo ja, wat kost 'ie?
willen gebruiken om mijn eigen trekkingfiets te maken
:?: :?:

Eerder een 'stoere' boodschappenfiets..

Bedoel: is niet bepaald een heel stijf frame (al is het alu). Inclusief voortassen is dat 'swingen' geblazen. Denk dat je er wijs aan hebt gedaan door te sparen al ben ik benieuwd wat voor een dat is geworden. :wink:
grundig schreef:
legnumfan schreef:willen gebruiken om mijn eigen trekkingfiets te maken
:?: :?:

Eerder een 'stoere' boodschappenfiets..

Bedoel: is niet bepaald een heel stijf frame (al is het alu).
Iemand heeft een fiets met een gebroken frame van zijn moeder gekregen/gekocht om daarmee zijn eigen trekkingfiets te maken. Zou het niet kunnen dat het frame nou net het enige onderdeel van de fiets is dat geen deel zou gaan uitmaken van die nieuwe trekkingfiets?

:roll:

Carl
korte antwoorden voor grundig en voor carltje carltje:

inderdaad waren de onderdelen bedoelt voor een ander frame:
koga terraliner(staal) wat zeker geschikt zou zijn als trekkingfiets. Tevens net een koga globe traveller aan geschaft= 'stoere' boodschappenfiets..toch???

[...respectloze opmerking verwijderd door moderator..]

Toch fijn dat er ook mensen op dit forum zijn die vragen hoe het met mijn moeder gaat, bedankt hiervoor
He Legnumfan,
Wil je alsjeblieft een beetje beleefd blijven? Per slot ben jij degene die hier een chaos van steeds weer nieuwe en vaak onbegrijpelijke berichten neerzet over je verwarde zoektocht naar een fiets, en nog behulpzame antwoorden krijgt ook. Dat mag je jezelf wel eens gaan aantrekken, in plaats van te schelden.
Wim
legnumfan schreef:korte antwoorden voor grundig en voor carltje carltje:

inderdaad waren de onderdelen bedoelt voor een ander frame:
Precies wat ik probeerde te zeggen tegen grundig. Mij aanduiden met 'carltje carltje' is neem ik aan denigrerend bedoeld. Ik ben benieuwd waarom.
Toch fijn dat er ook mensen op dit forum zijn die vragen hoe het met mijn moeder gaat, bedankt hiervoor
Ik hoop uiteraard dat ze in goede gezondheid verkeert. Waar kunnen we uit afleiden dat er reden is te vragen hoe het met je moeder gaat?

Carl
Casper zijn moeder heeft een ongeluk gehad met de koga. Dat was de reden dat de onderdelen te koop zijn, het frame is defect maar de parts zijn nog te gebruiken.