Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Karrimor Fietstassen te koop....voor weinig!!!! - Forum Wereldfietser

Karrimor Fietstassen te koop....voor weinig!!!!

Karrimor Fietstassen te koop

Wie wil dat niet? Mooie fietstassen waarmee vele delen van de wereld kunnen worden ontdekt. Tentje erin, boterhammetje, appeltje ernaast en gaan!!.....En dat kan! Nu in de aanbieding, mooie kwaliteitsfietstassen.

merk: Karrimor
type: Bardala
kleur: zwart
materiaal:cordura
bouwjaar: 1995
Complete set voor- én achtertassen.


Prijs voor de gehele set is 35 euro! Jij een mooie fietstassenset en wij wat geld voor de volgende fietsreis...eerlijk oversteken.
We hebben nu eenmaal tassen over en we hoeven er niet op te verdienen.

Reageer via dit forum of mail direct.

Marco Meijerink

Is dat een mooi waterdichte tassenset? En heb je niet nog ergens een foto'tje liggen die je erbij kunt zetten?

Voor 35 euro!!!!!!
Voor 35 euro krijg je een hele mooie, stevige, goed verzorgde complete fietstassenset die volledig waterdicht is met een paar plastic tassen erin!!

Sorry hoor. Het was slechts een vraag.

weet ik.....bedankt voor het aanbod van de foto.....zal eens kijken....

maar...er komen nog meer fietstassen in de aanbieding..

heb nog 2 andere sets liggen.....

niet iets voor aan de Koga??? Waarschijnlijk dezelfde kleur?! :D

Daarom vroeg ik ook of ze een beetje waterdicht zijn. Degene die mijn vriendin heeft zijn okee, maar zeker niet waterdicht. Meer zo lek als een mandje. Maar daarvoor heeft ze dan regenhoesen.

ah, nou begrijp ik het.........
Alle fietstassensets die ik heb zijn niet zo waterdicht als bv Ortlieb of Vaude. Ze zijn waterdicht voor een klein regenbuitje. Echte regenbuien moet je te lijf gaan met plastic zakken.
In mijn tassen heb ik altijd puinzakken zitten. Die gaan maanden mee. Veel beter dan vuilniszakken die al heel snel kapot scheuren. Deze puinzakken zijn te koop in elke doe-het-zelf zaak. Het grote voordeel van deze combinatie is dat je droge spullen in, en natte spullen uit, de zak kunt doen. Dus veel minder last van stinkende, natte kleding.

Als je wilt kan ik de sets wel meenemen naar het Nazomerweekend?

groetjes,
Marco

Meenemen!
Wat voor haken zitten erop?
Ik heb zelf hele ouwe Karrimors met stalen haken die nu toch flink moe beginnen te worden.

Gaele

Hoi Gaele,
Ik zal ze meenemen naar het nazomerweeked. Leuk overigens dat je ook weer aanwezig bent.
Op de tassen zitten kunstof haken.
Ik heb verschillende sets, zal ze allemaal meenemen en dan moet je maar zien wat je wel/niet bevalt.
groetjes,
marco