Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Te Koop: Tschechien per Rad en Cykloatlas TSJECHIË - Forum Wereldfietser

Te Koop: Tschechien per Rad en Cykloatlas TSJECHIË

Als Tsjechië je plan is dan zijn deze twee boeken van belang.
Voor 60 euro incl. verzendkosten (binnen NL) plus een campingkaart en een kaart van geheel Tsjechie van 1:350.000. Deze laatste kaart is van "Reise know how" en is "Wasserfest und unzerreiszbar" bij normaal gebruik.
Ik heb de Cykloatlas TSJECHIË (1:100000) gebruikt om de kaartdelen (de atlas bevat maar liefst 172 stuks op A4 formaat) van de gekozen route uit het etappeoverzicht van Tschechien per Rad te scannen, te printen en in te kleuren. Daarnaast bevat de Cykloatlas TSJECHIË maar liefst 230 aantrekkelijke routes op A4 formaat met aan de ene kant de kaart en de andere kant informatie.
Dat alles in een ordner verwerkt en dat weer in een stevige box.
Alles is als nieuw omdat ik alleen de kopieen heb meegenomen op mijn tocht. Wel heb ik op enkele bladen de route ingekleurd met een arceerpen.
Daarnaast bouwde ik in Mapsource de GPS route en fietsen maar.
Cykloatlas TSJECHIË is niet meer in de handel maar een reprint is in voorbereiding.
Ze liggen nu ongebruikt bij mij in de kast en het ziet er naar uit dat Tsjechie voorlopig niet aan de orde is.
Zie https://picasaweb.google.com/1030033799 ... 08Tsjechie
Een nadeel is de Tsjechische taal. Voor mij was dat geen punt omdat het mij alleen ging de kaartdelen van 1:100.000.
Geinteresseerd: Graag alleen communicatie via PB
mvg
Jan Schoutsen
Hallo Jan,

Heb je de atlas inmiddels verkocht?

Groet,
Thea
Nog steeds te koop
Nog steeds te koop
Na een paar jaar verdwijnt een topic uit het zicht.
Daarom breng ik deze nog eens in beeld.