Additionally, paste this code immediately after the opening tag: verkocht - Forum Wereldfietser

verkocht

ANWB Fietsroutebox Nederland
Hoi,

Geef wel even aan, van welk jaar de box is. Als hij van 2007 is, dan is hij wel verouderd (m.n. knooppunten), omdat in 2009 weer een nieuwere versie is verschenen. Dit jaar is er wederom een nieuwere versie gekomen.
Zelf heb ik de box uit 2007 en heb met de ANWB een discussie gehad, waarom men geen update van de kaarten kon verzorgen. Zo word je om de 2 jaar gedwongen een nieuwe Fietsbox te kopen.
De ANWB heeft toegezegd met de uitgever van de Fietsbox in conclaaf te gaan, om te zien of men aan de wensen van meer mensen met z'n box tegemoet kan komen.
Groet,
Frits
daar had ik niet aan gedacht...ehm tsja...de fietsroutebox is inderdaad uit 2007

maar ook al zijn er nieuwe versies uit van de fietsroutebox, de kaarten zijn nog steeds goed bruikbaar. Ook al zijn ze wat verouderd, daarmee zijn ze niet onbruikbaar geworden. Als je niet op knooppunten fietst maar globaal de routes volgt, kun je hier nog steeds goed mee uit de voeten. De voorgestelde prijs zal ik veranderen in: in goed overleg nader te bepalen.. :wink:

qua prijs is mijn voorstel: als je belangstelling hebt, mail me dan even (bvk op jnc dot janse @ gmail dot com) en dan komen we vast wel tot een acceptabele prijs.

verzendkosten komen er apart bij en zijn natuurlijk wel voor rekening koper.
niemand belangstelling?? zelfs niet voor een spotprijsje?

incl. verzendkosten stuur ik de fietsroutebox voor € 17 naar degene die hier toch belangstelling voor heeft.
Geen belangstelling? TJA.
Gezien je andere 'te koop' artikelen
zet je wel erg hoog in voor spullen die tweedehands zijn.
En inderdaad een kaartenbox uit het jaar :shock:, is m.i. geen zinvolle aankoop.
allereerst valt het me op dat er op deze site erg veel 'ruis' is van mensen die wél reageren op te koop gezette artikelen en allerlei commentaar geven maar géén interesse hebben. Dat is volkomen respectloos t.a.v. de verkoper en zegt alleen maar iets over degene die de reaktie plaatst (en o.h.a. is dat niets positiefs).
Als je op iemands advertentie een reaktie wil geven welke niet voortkomt uit interesse voor het geadverteerde artikel maar iets wil zeggen tav de advertentie tegen de verkoper, betoon dan op z'n minst het respect en fatsoen om dat middels een pb te doen. Op de manier waarop het op deze site doorgaans gebeurt geeft het alleen maar vervuiling van de advertenties en daarbij haal je iemands advertentie ook nog eens omlaag, waardoor de kans om iets te verkopen alleen maar minder wordt.

als iemand interesse heeft kan hij/zij altijd reageren en aangeven wat er voor gegeven wil worden. Dan kan een uiteindelijke verkoopprijs altijd wel in overleg overeengekomen worden, dat heb ik er ook bij gezegd. En zo hoog zet ik niet in, het zijn redelijke prijzen maar blijkbaar zitten hier veel mensen die graag voor een dubbeltje op de 1e rij willen zitten, dan ben je bij mij aan het verkeerde adres.
Nogmaals ik vraag geen absurd hoge prijzen, maar in overleg is er altijd wel uit te komen.
njanse schreef:allereerst valt het me op dat er op deze site erg veel 'ruis' is van mensen die wél reageren op te koop gezette artikelen en allerlei commentaar geven maar géén interesse hebben.
Ik ben heel blij met die "ruis", waardoor potentiële kopers gewaarschuwd worden voor verkopers die essentiële informatie achterhouden.

Gerd