Additionally, paste this code immediately after the opening tag: 2 Garmin 'koersen' achter elkaar rijden als één activiteit - Forum Wereldfietser

2 Garmin 'koersen' achter elkaar rijden als één activiteit

Ik heb 2 Garmin 'koersen' die ik achter elkaar zou willen rijden en als één activiteit wil registreren. Kan dat?
Of worden het dan altijd 2 aparte activiteiten die ik later kan samenvoegen?
In mijn geval betreft het een Garmin Edge 820
Ja dat kan in ieder geval op de 810 en de 830. Dus zal het op de 820 ook wel gaan lijkt me.

Koers en activiteit zijn verschillende dingen.

Een activiteit begint als je op de start/stop knop drukt en eindigt als je opnieuw op de start/stop knopt drukt én vervolgens de activiteit beëindigt (opslaan of verwijderen).

Binnen een lopende activiteit kun je een andere koers starten zo vaak je wilt, of anderszins de navigatie wijzigen.
Voor zover ik weet wordt een activiteit die je rijdt pas als één activiteit opgeslagen als je dat expliciet aangeeft dat je klaar bent met rijden. 'Koersen' rijden is enkel een instructie voor de navigatie.
In Strava plak ik nog wel eens (vaak per ongeluk) in tweeën gedeelde activiteiten achteraf weer aan elkaar door de GPX files samen te voegen met bijvoorbeeld Viking en dan weer opnieuw te uploaden.