Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Komoot GPX en POI - Forum Wereldfietser

Komoot GPX en POI

Als fervent Garmin gebruiker heb ik me laten overhalen om toch eens de routes (of tracks) in Komoot te maken, wat inderdaad redelijk makkelijk is. Ook de connectie en communicatie met Handhelds lijkt OK.
Momenteel probeer ik eerder gemaakte Basecamp-tracks te exporteren naar de Komoot App op de handheld maar plots zijn alle POI's verdwenen, of alleszins niet zichtbaar op het scherm. Is dat zo, of hoe kan ik dit verhelpen. Thx
Ik ken de Komoot App als vrij beperkt, maar misschien biedt de Komoot website een ingang.
Als je bij beide ingelogd bent wordt je basecamp route vanzelf gesynchroniseerd naar de app.
Ik vermoed dat alles veel lichter wordt als je Komoot Premium koopt.

Offtopic
Die lui van Komoot doen mee met de algemene trend om mensen te vragen het product te kopen en vervolgens moet je opnieuw een extra trede kopen die na de oorspronkelijke aankoop is geïntroduceerd.
Zo heb ik Komoot jaren geleden al gekocht en bij Premium krijg ik dan onderstaande mededeling.
Om je te bedanken dat je ons wereldwijde kaarten- en navigatiepakket al hebt gekocht, nodigen wij je uit om als een van de eersten komoot Premium te ontdekken. Upgrade nu om alle features te ervaren — en bespaar daar € 30,00/ eerste jaar mee.
De synchronisatie is geen probleem op zich, wel de ingevoegde data. Voor ik 'ooit' Premium zal worden moet ik er zeker van zijn dat POI's binnen de GPX ook effectief kunnen ingelezen worden door Komoot en daadwerkelijk ook zichtbaar zullen zijn op mijn Handheld. Anders kan ik evengoed 'en' gratis de tandem BaseCamp/OFM blijven gebruiken!
Komoot ondersteunt geen POI's, volgens mij omdat veel populaire fietsgps'en geen POI's ondersteunen. Ik kijk dan in de eerste plaats naar de Garmin Edge serie.
OK, bedankt. Alvast flauw excuus van Komoot en 'de' reden om er niet mee aan de slag te gaan of een Premium account aan te schaffen.

Thx anyway