Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Vouwfiets geschikt voor het fietsen in Amsterdam? - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Vouwfiets geschikt voor het fietsen in Amsterdam?

Jeetje, goed dat je het zegt. Ik had dat helemaal niet gezien op mijn kleine telefoontje. Inderdaad bedenkelijk.

Edit: advertentie is net een minuut geleden verwijderd. Zouden ze meelezen?
'k Vermoed dat de advertentie wel gemeld is aan marktplaats ja. Niet door mij overigens. Mijn ervaring is dat ze daar nogal inconsistent en traag mee zijn. Ik doe de moeite van het melden niet meer.
ik heb er zelf nog geen gehad, maar diverse mensen positief gehoord over de Dahon Vittese, zo eentje: https://www.marktplaats.nl/v/fietsen-en ... ouwfietsen
Ik wil iedereen bedanken voor hun reacties! Ik heb inmiddels via Marktplaats een fijne 20inch vouwfiets met dikke banden en 3 versnellingen weten te scoren. Nu nog even een extra slot aanschaffen en dan eindelijk wat gemakkelijker de stad doorkomen met de vouwfiets en het OV!
Dat is mooi! Maar wat is het er nou precies voor één geworden dan?
Velotraumer schreef:
vr 25 feb, 2022 19:00
Dat is mooi! Maar wat is het er nou precies voor één geworden dan?
Het is een Neobike geworden! 20 inch, dikke banden en 3 versnellingen. Testrit was fijn; morgen voor het eerst echt uitproberen in het OV!
Briop schreef:
di 01 mar, 2022 19:42
Velotraumer schreef:
vr 25 feb, 2022 19:00
Dat is mooi! Maar wat is het er nou precies voor één geworden dan?
Het is een Neobike geworden! 20 inch, dikke banden en 3 versnellingen. Testrit was fijn; morgen voor het eerst echt uitproberen in het OV!
??
Poppink schreef:
di 01 mar, 2022 19:47
Briop schreef:
di 01 mar, 2022 19:42
Velotraumer schreef:
vr 25 feb, 2022 19:00
Dat is mooi! Maar wat is het er nou precies voor één geworden dan?
Het is een Neobike geworden!
??
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Neobike

(Handig, de mogelijkheid om een url te zetten in twee vraagtekens, maar ik zag het pas tijdens het opmaken van mijn bericht.)