Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Retour online shop - Forum Wereldfietser

Retour online shop

Ik heb enkele maanden terug een fiets gekocht via bikester.be. De batterij is stuk en heb in december hun formulier ingevuld om dit te melden. Maar nog steeds geen reactie. Er is ook geen enkel telefoonnummer of emailadres te vinden. Kan iemand me helpen met de contactgegevens van bikester.be?
Alvast bedankt
Na 20 sec. zoeken:

Internetstores GmbH;

Friedrichstraße 6, 70174 Stuttgart, Duitsland (geen bezoekadres);

Telefoonnummer: +31 (0)10 - 7980812

E-mailadres: service@bikester.be

KvK-nummer: Kantongerecht Stuttgart HRB 741359

Btw-identificatienummer: NL823623415B01
Vind het wel apart dat hij lid wordt van dit forum om dit aan ons te vragen. Wat heeft dit met vakantiefietsen te maken. :?:
Nou Leuven-Stuttgart (ik kies maar even iets midden in België) is toch al gauw 500km. En dat op een ebike zonder accu. Ik geef het je te doen.
Bavi schreef:
ma 24 jan, 2022 07:47
heb in december hun formulier ingevuld om dit te melden. Maar nog steeds geen reactie.
En je wacht zo lang?
Geen ontvangstbevestiging, niks? Als je dat niet binnen 2 werkdagen hebt is het erg laat.
Heb je vanuit België besteld? Steek dan je licht op bij www.test-aankoop.be, de Belgische evenknie van de Nederlandse Consumentenbond.
De vraag is wel of je wel een fiets in België gekocht hebt, of zoals het adres al suggereert, in Duitsland.
Dat maakt het niet gemakkelijker.
Berger schreef:
ma 24 jan, 2022 08:13
Na 20 sec. zoeken:
Friedrichstraße 6 Stuttgart ... +31(0)10-7980812 ... service@bikester.be
Adres in DLD, website in BE en telefoon in NL?

Hetzelfde -vreemde- staat trouwens ook in de Colofon, onderop de homepage:
https://www.bikester.be/colofon/imprint.html