Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Off-road tocht Overijssel - Forum Wereldfietser

Off-road tocht Overijssel

Hallo,

Ik denk erover mij aan te melden voor de Off-road tocht Overijssel.
Dit zou mijn eerste tocht zijn die ik mee ga, dus heb ik wat vragen:
- Kun je deze tocht met een achterdrager met tassen rijden?
- Hoe wordt het gedaan met eten (koken), ieder voor zich of wordt dit gezamenlijk gedaan?
- Is er tijd om een boodschap te doen, of dien je alles vooraf mee te nemen?
- Hoe laat wordt er vrijdag van start gegaan?

Ik hoor graag en zal mij dan graag aanmelden voor deze tocht :-)

Groetjes,
Erwin de Vries
Erwin Langedijk schreef:
wo 04 aug, 2021 10:44

Ik denk erover mij aan te melden voor de Off-road tocht Overijssel.
Dit zou mijn eerste tocht zijn die ik mee ga,
Leuk!

Gezien de eerdere tochten:

Erwin Langedijk schreef:
wo 04 aug, 2021 10:44

- Kun je deze tocht met een achterdrager met tassen rijden?
Ja hoor, wel soms handig om er even een spanbandje omheen te hangen zodat ze onderop wat minder klapperen. Kritisch naar je bagage kijken voor overbodige bagage en een lekker breed bandje monteren met liefst wat noppen en een bandenspanning die hoog genoeg is voor het vermijden van stootlekken.

Erwin Langedijk schreef:
wo 04 aug, 2021 10:44

- Hoe wordt het gedaan met eten (koken), ieder voor zich of wordt dit gezamenlijk gedaan?
Vaak op de camping gekookt, soms wel eens onderweg eens gegeten door een deel van de groep.

Erwin Langedijk schreef:
wo 04 aug, 2021 10:44

- Is er tijd om een boodschap te doen, of dien je alles vooraf mee te nemen?
Vaak wel een paar kilometer voor het einde van de dag. Wordt dan vaak ook wel aangegeven na aanmelding

Erwin Langedijk schreef:
wo 04 aug, 2021 10:44


- Hoe laat wordt er vrijdag van start gegaan?
Vaak in de middag of laat in de ochtend. Soms ook wel eens lekker vroeg om er nog een volle fietsdag van te kunnen maken. Maar de vrijdag wordt door sommigen ook wel eens overgeslagen door andere verplichtingen om dan zaterdagochtend op de 1e camping aan te sluiten.

P.S.: overweeg een nickname zonder mailadres erin. Dat scheelt een hoop spam, want helaas lezen de spamfabrieken ook mee op zo'n publiek forum.

EDIT: na aanpassen nickname TS ook quotes aangepast naar nickname.
Dank je wel Jur, ik rij met een MTB, dus dat zal wel goed komen. Ik ga nog even nadenken of ik een brander en een pannetje meeneem of niet.