Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Ik zoek een route van een oude WF hemelvaarttocht - Forum Wereldfietser

Ik zoek een route van een oude WF hemelvaarttocht

Ik ben op zoek naar een route(gpx)bestand van een oude wereldfietser hemelvaarttocht. In het topic van de tocht zelf is het bestand niet meer te vinden. Vorig jaar vond ik op het forum of de website nog wel een topic waar veel bestanden van oude tochten bij elkaar stonden. Heeft iemand een linkje naar deze plek voor mij?
van welk jaar?
Om de een of andere reden staan die GPX-bestanden nu met z'n allen in de bibliotheek, en moet je lid zijn van de Wereldfietser om er bij te kunnen: https://www.wereldfietser.nl/mijn-werel ... gpx-routes

Maar als je vertelt welk jaar je bedoelt kan iemand het bestand vast nog wel leveren.
eindgebruiker schreef:
ma 31 mei, 2021 18:42
Om de een of andere reden staan die GPX-bestanden nu met z'n allen in de bibliotheek, en moet je lid zijn van de Wereldfietser om er bij te kunnen: https://www.wereldfietser.nl/mijn-werel ... gpx-routes

Maar als je vertelt welk jaar je bedoelt kan iemand het bestand vast nog wel leveren.
Dan kunnen de leden van de zusterorganisatie Vakantiefietser vzw er ook niet meer aan. Jammer hoor. Iemand die weet wanneer hiervoor een oplossing komt? de vraag is reeds herhaaldelijk gesteld.
Wanneer er een oplossing komt? De nieuwe verenigingswebsite wordt in abonnementsvorm afgenomen van Verenigingenweb. De oude website is in de mal van Verenigingenweb gepropt. Voor eventuele andere functionaliteit is de Wereldfietser afhankelijk van wat deze aanbieder levert. Degene die hiervoor verantwoordelijk was, is gestopt als bestuurslid, en er is nog geen vervanger. Dus "don't hold your breath."

Overigens blijken van één Hemelvaarttocht de GPX-bestanden publiek beschikbaar: https://wereldfietser.nl/activiteiten/g ... tocht-2019
Moet toch hiervoor inloggen met deze link.
eindgebruiker schreef:
ma 31 mei, 2021 20:25
Wanneer er een oplossing komt? De nieuwe verenigingswebsite wordt in abonnementsvorm afgenomen van Verenigingenweb. De oude website is in de mal van Verenigingenweb gepropt. Voor eventuele andere functionaliteit is de Wereldfietser afhankelijk van wat deze aanbieder levert. Degene die hiervoor verantwoordelijk was, is gestopt als bestuurslid, en er is nog geen vervanger. Dus "don't hold your breath."
Ik begrijp dit antwoord niet. Misschien via pb verduidelijken?
nicolevelo schreef:
ma 31 mei, 2021 20:38
eindgebruiker schreef:
ma 31 mei, 2021 20:25
Wanneer er een oplossing komt? De nieuwe verenigingswebsite wordt in abonnementsvorm afgenomen van Verenigingenweb. De oude website is in de mal van Verenigingenweb gepropt. Voor eventuele andere functionaliteit is de Wereldfietser afhankelijk van wat deze aanbieder levert. Degene die hiervoor verantwoordelijk was, is gestopt als bestuurslid, en er is nog geen vervanger. Dus "don't hold your breath."
Ik begrijp dit antwoord niet. Misschien via pb verduidelijken?
Wat eindgebruiker wil zeggen is dat de website wereldfietser.nl, inclusief het ledengedeelte, gehuurde software is waar het wereldfietser-bestuur niets aan kan veranderen. Dus niet zelf een dubbel login-systeem maken waarbij leden van 2 verenigingen aan dezelfde content kunnen.

Dit verklaart niet waarom leden van vakantiefietser.be geen eigen login voor wereldfietser.nl kunnen krijgen en verklaart ook niet waarom je geen antwoord op je vragen krijgt, wat op zijn minst onbeleefd is.

Ik zit in dezelfde situatie, als belg ben ik -- conform de voorschriften -- lid van vakantiefietser.be geworden. Ik kan dus ook niet op het ledenhoekje hier op het forum, noch aan lezingen noch aan GPX'en van vorige tochten.
@nicolevelo: in de notulen van de bestuursvergaderingen lees ik dat jouw vraag op 30 januari is binnengekomen. Op 8 maart is besproken dat jouw vraag was binnengekomen, maar is er nog niks mee gedaan. En op 3 mei is er in een vergadering met de Vakantiefietser over gesproken, en blijkt dat ze nog steeds geen idee hebben hoe ze het gaan aanpakken. Oftewel, het kan nog tijden gaan duren.
En mocht het bestuur hier meelezen, in de notulen staat:
De afhandeling bij deelname aan elkaars activiteiten zal altijd moeizaam blijven: de controle op lidmaatschap van andere vereniging is niet mogelijk omdat vanwege privacy-regelingen ledenadministraties niet uitgewisseld mogen worden.
Dit berust op een denkfout. De Wereldfietser heeft lang niet alle gegevens van leden van de Vakantiefietser nodig, een e-mailadres voldoet om een account aan te maken. Verder kunnen leden van de Vakantiefietser prima vrijwillig toestemming verlenen om e-mailadres en eventueel andere gegevens te delen, met als doel om deel te nemen aan activiteiten van de Wereldfietser.
eindgebruiker schreef:
ma 31 mei, 2021 21:54
Verder kunnen leden van de Vakantiefietser prima vrijwillig toestemming verlenen om e-mailadres en eventueel andere gegevens te delen, met als doel om deel te nemen aan activiteiten van de Wereldfietser.
Inderdaad.
eindgebruiker schreef:
ma 31 mei, 2021 21:54
Dit berust op een denkfout.
Het hele opzet berust op een denkfout. Dit was wat er vroeger op de aanmeldpagina stond:

https://web.archive.org/web/20190505234348/https://www.wereldfietser.nl/aanmelden schreef: Woon je in België, word dan lid van onze zustervereniging De Vakantiefietser. Daarbij geldt een ander tarief en een andere abonnementsperiode (niet per kalenderjaar). Als lid van De Vakantiefietser krijg je ons gezamenlijke tijdschrift en kun je deelnemen aan alle activiteiten van De Wereldfietser.
Zie de wayback-pagina van 2018: https://web.archive.org/web/20190505234 ... /aanmelden

Bij de hernieuwing van de website is men belgische leden vergeten, en zoals de opmerkingen van nicolevelo duidelijk maken, er is geen sprake meer van deelname aan alle activiteiten van De Wereldfietser.
Het is vooral sneu dat er totaal geen acti woredt ondernomen om dit op te lossen.
Jeroen206 schreef:
ma 31 mei, 2021 17:15
Ik ben op zoek naar een route(gpx)bestand van een oude wereldfietser hemelvaarttocht. In het topic van de tocht zelf is het bestand niet meer te vinden. Vorig jaar vond ik op het forum of de website nog wel een topic waar veel bestanden van oude tochten bij elkaar stonden. Heeft iemand een linkje naar deze plek voor mij?
Jeroen om welke tocht gaat het?
wellicht heb lezers van dit forum forum daar wel een antwoord voor.
Bert van Sprang schreef:
ma 31 mei, 2021 23:10
Het is vooral sneu dat er totaal geen acti woredt ondernomen om dit op te lossen.
Sneu ook dat we een ander draadje hiermee inpikken. Mijn excuses hiervoor aan de topicstarter.
Ik ben echter op zoek gegaan naar mijn oorspronkelijk bericht met de vraag over lidmaatschap van de zusterorganisaties, waarover ik begin dit jaar een draadje was opgestart.
Ik kan dat draadje echter niet meer terugvinden op het forum. Zou het verplaatst zijn naar het besloten 'ledengedeelte'? (dat ik dus niet kan zien)
eindgebruiker schreef:
di 01 jun, 2021 07:53
viewtopic.php?f=20&t=35671
Dank.
Het gaat om de route van Hemelvaart 2015. Een rondje om Zuid Holland.
Jeroen. ik heb even in de bibliotheek gekeken en precies deze staat er niet tussen.
Ik heb de tocht er eens bijgezocht op het forum en zag dat er voor een alternatieve route een linkje naar Bikenet gegeven werd. Daar staan alle tracks van deze tocht op zie ik. Zie https://www.bikemap.net/en/u/jaapdijk1/routes/created/ , momenteel op pagina 16.