Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Enquête eigenschappen van elektrische fietsmerken(161/270)! - Forum Wereldfietser

Enquête eigenschappen van elektrische fietsmerken(161/270)!

Heb jij een elektrische fiets of wil je er in de toekomst één aanschaffen? 🚴‍♂‍

Dan heb ik jouw mening hard nodig! Graag wil ik je vragen om mij te helpen door deze korte enquête van 5 minuten in te vullen. Het zijn vragen waarbij je alleen een score van 1 t/m 10 hoeft te geven. Ik heb 270 respondenten nodig, dus alle kleine beetjes helpen! Als tegenprestatie kan ik jou de resultaten van dit onderzoek sturen!

👉https://forms.gle/cVUGsVMuYVmN7H8T7

Dit onderzoek wordt uitgevoerd in het kader van de opleiding Commerciële Economie aan de HAN in Nijmegen. In dit onderzoek wordt de kracht van elektrische fietsmerken onderzocht.

Met de resultaten van deze enquête zal het duidelijker worden wat gebruikers belangrijke eigenschappen van elektrische fietsmerken vinden. Met die informatie kunnen elektrische fietsmerken beter op de wensen en behoeften van gebruikers inspelen en op die manier meerwaarde voor jou als gebruiker creëren.

Heb je vragen over de enquête of denk je mij te kunnen helpen, stuur me gerust een mail:
Onderzoekfietsbranche@gmail.com

👉 https://forms.gle/cVUGsVMuYVmN7H8T7

Enquête resultaten worden uitsluitend gebruikt voor dit onderzoek.
We hebben nu 160 van de 270 respondenten verzameld! Alle beetjes helpen echt!
Begin eens met een passende topictitel.

En ga vervolgens niet je eigen spam na een dag al topic kicken.

Welkom trouwens.
Daarnaast kun je beter op 50plus (als die een forum hebben) je enquete aanbieden, dat is een betere doelgroep dan deze.
Ach, de zoveelste onzinankwette.
Braaf ingevuld.
Maar als dit de toekomst is? Ben ik blij dat ik weinig toekomst meer heb.
_Peter_ schreef:
vr 22 jan, 2021 17:19
Daarnaast kun je beter op 50plus (als die een forum hebben) je enquete aanbieden, dat is een betere doelgroep dan deze.
Volgens mij bleek vorig jaar uit een grafiekje van het bestuur dat het merendeel van de leden van De Wereldfietser inmiddels 50+ is. 🧐
willem.m schreef:Wereldfietser inmiddels 50+ is.
Et tu Brute? :shock:
Ik heb deze “open deuren enquête “ in gevuld
Het was dommer dan ik dacht :shock: :shock:

Dirk
Wat moet ik verdervan het sjabloon, de tool zeggen?

Als ik tweemaal met m’n fietsbel bel
Nou dan weet je het wel, nou dan weet je het wel
Peter Molog schreef:
vr 22 jan, 2021 17:58
willem.m schreef:Wereldfietser inmiddels 50+ is.
Et tu Brute? :shock:
Helaas heb ik nog niet de leeftijd bereikt waarop ik volkomen onverwachts een drie verdiepingen hoge opgeblazen Abraham naast onze voordeur aantref.
willem.m schreef:
vr 22 jan, 2021 18:37
Helaas heb ik nog niet de leeftijd bereikt waarop ik volkomen onverwachts een drie verdiepingen hoge opgeblazen Abraham naast onze voordeur aantref.
Ahh, dan behoor je tot de exclusieve club van jongere oudere. Happy you! :twisted:
willem.m schreef:
vr 22 jan, 2021 17:44
_Peter_ schreef:
vr 22 jan, 2021 17:19
Daarnaast kun je beter op 50plus (als die een forum hebben) je enquete aanbieden, dat is een betere doelgroep dan deze.
Volgens mij bleek vorig jaar uit een grafiekje van het bestuur dat het merendeel van de leden van De Wereldfietser inmiddels 50+ is. 🧐
Uit een ledenonderzoek dat eind 2015 is uitgevoerd bleek dat de gemiddelde leeftijd van de iets meer dan 1000 leden die hun leeftijd hadden doorgegeven 56 jaar was. (De mediaan zelfs 57). Omdat de leden van toen inmiddels zover ik weet allemaal 5 jaar ouder zijn geworden en er zover ik weet geen fanatieke bewegingen in de ledenaantallen hebben plaatsgevonden durf ik nu wel aan te nemen dat de leden qua leeftijd inmiddels de 60 gepasseerd zullen zijn.
Dat ik me in de tussentijd heb afgemeld was ook niet bevordelijk, maar heel veel maakt dat niet uit. :D
Leon schreef:
vr 22 jan, 2021 20:36
Uit een ledenonderzoek dat eind 2015 is uitgevoerd bleek dat de gemiddelde leeftijd van de iets meer dan 1000 leden die hun leeftijd hadden doorgegeven 56 jaar was. (De mediaan zelfs 57). Omdat de leden van toen inmiddels zover ik weet allemaal 5 jaar ouder zijn geworden en er zover ik weet geen fanatieke bewegingen in de ledenaantallen hebben plaatsgevonden durf ik nu wel aan te nemen dat de leden qua leeftijd inmiddels de 60 gepasseerd zullen zijn.

Zoek de denkfout :wink:
eindgebruiker schreef:
za 23 jan, 2021 08:31
Zoek de denkfout :wink:
Ik bedoel natuurlijk dat ik denk dat er, zoals al sinds het begin het geval is geweest, weinig nieuwe jonge leden zijn bijgekomen. Toen ik in 1999 meeging behoorde ik net tot de jongere helft. Als ik foto's van nu zie is dat nog steeds zo.
Ik kan niet mee doen. Behoor niet tot de doelgroep. Ben pas 73 en rij geen elektrisch ondersteunde fiets en ben voorlopig niet van plan zo'n soort fiets aan te schaffen.